رئیس کمیته ملی المپیک گفت: تقاضا دارم از ملت ایران که دعا کنند تا قهرمانان پرچم زیبای جمهوری اسلامی را برافراشته کنند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سیدرضا صالحی امیری با حضور در دهکده بازی‌ها در پالمبانگ و در بازدید از پیست روئینگ این مسابقات بیان کرد: باعث غرور و عزت است که همه قهرمانان، مربیان، کادرفنی، سرپرستان، سجادی، محمدی سفیر ایران در اندونزی و همه همکاران ما در جاکارتا و پالمبانگ با تمام ظرفیت تلاش می‌کنند تا پرچم ایران را برافراشته کنند. این عزت و افتخار ملی است.

او ادامه داد: دیروز ملت ایران شاهد بودند که ما دو مدال خوش رنگ داشتیم و امیدوارم روز‌های آینده هم خبر‌های خوشی را از قهرمانان کشورم بشنویم.

صالحی امیری عنوان کرد: نشاط ، غرور و غیرت ایرانی را در پالمبانگ و جاکارتا شاهد بودیم  و این مسائل  در قهرمانان و جوانان ما موج می‌زد و این به منزله پیروزی است. پیروزی تنها در کسب مدال نیست بلکه در تلاش حداکثر برای رسیدن به قله هاست.

رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: تیم روئینگ ما خوشبختانه در مسابقات مقدماتی شرایط خوبی دارد و از کادر سرپرستی، مربیان، امینی رئیس فدراسیون و همکاران  تشکر می‌کنم.

او بیان کرد: علیزاده که معاون سجادی در پالمبانگ هستند گزارش داد که نظم خوبی در اینجا برقرار و شرایط عمومی برای کسب مدال و نتایج خوب آماده است.

صالحی امیری گفت: از ملت ایران تقاضا دارم دعا کنند که قهرمانان آن‌ها پرچم زیبای جمهوری اسلامی را برافراشته کنند و مانند اتفاقی که در شب گذشته در سالن کشتی جاکارتا اتفاق افتاد نماد غرور ملی و غیرت یک ملت بود و کام ملت را کشتی گیران شیرین کردند.

او در باره پیش بینی خود از رتبه ایران در این رقابت‌ها عنوان کرد: بار‌ها گفته ام به جای اینکه به رتبه فکر کنیم به تلاش حداکثری فکر می‌کنیم، چون در جام جهانی فوتبال شاهد بودید با اینکه بازی را واگذار کرده بودند مقام معظم رهبری فرمودند که "عالی بود". آن چیزی که ما در جاکارتا و پالمبانگ می‌بینیم تلاش حداکثر است، عالی بازی می‌کنند، اما درباره نتیحه منتظر هستیم که ببینیم وضعیت رقبا چگونه است و در نهایت در مقایسه با رقبا تعریف می‌شویم.بگذارید پیش بینی را نتیجه مشخص کند. 


بیشتر بخوانید:

 آغاز طوفانی هندبالیست‌های ایران در جاکارتا/درگیری لفظی مهمانان ویژه ایران و عربستان روی سکو‌ها

اهتزاز پرچم ایران در دهکده بازی‌های آسیایی/نقص در سیستم حمل و نقل شهری جاکارتا

علی نژاد نایب رئیس فدراسیون ووشوی آسیا باقی ماند/بحرین حریف هندبالیست‌های ایران شد

هشدار وقوع سونامی در اندونزی با ورود بهداد سلیمی/آتش سوزی مشکل بزرگ جاکارتا


انتهای پیام/

اظهارات صالحی امیری درباره کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار