چهارمین وآخرین همایش طرح ملی نماز کلید بهشت کهگیلویه وبویراحمد در دهدشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛،امام جمعه دهدشت گفت:مهمترین شاخص معرفت انسان نماز است واجرای طرح نماز کلید بهشت گامی در جهت تقویت فرهنگ اقامه این فریضه الهی است.
حجت الاسلام حسینی در همایش نماز کلید بهشت در حوزه علمیه خواهران دهدشت گفت: انسانها باید سرشار از معرفت قرآن ونماز باشند تا در مسیر سعادت قرار گیرند وبتوانند با ناهنجاریهای سخت زندگی روبرو شود.
وی گفت: برای اثرگذاری تبیین واقامه نماز باید مربی خود عامل به نماز صحیح باشد.
امام جمع دهدشت افزود: اجرای این طرح از سوی حوزه های اقامه نماز وسوادآموزی از جهت اینکه آموزش عملی به بی سوادان می باشد ارزشمند است.
معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش استان هم گفت:طرح یاوران معروف برای نخستین سال ودر قالب ارائه ومعرفی معروفها توسط گروههای دانش آموزی یاور به دیگر دانش آموزان اجرا می شود.
سیدبهاءالدین ملک حسینی گفت:مدت 20دقیقه از اذان ظهر به وقت نماز جماعت در مدارس اختصاص یافته است که از سوی برخی روحانیون حاضر در مدرسه ومربیان اجرائی می شود.
وی گفت: ایجاد مرکز آموزش عمومی قرآن در مدارس از مهمترین اولویتهای ترویج فرهنگ قرآن-نماز وعترت است.
رئیس ستاد اقامه نماز استان هم برگزاری همایشهای نماز کلید بهشت در استان را بسیار خوب توصیف کرد وگفت: این همایش چهارمین وآخرین همایش استانی طرح ملی آموزش عملی نماز به سوادآموزان است که در دهدشت برگزار شد.
سیدالیاس چراغزاده گفت: مربیان طرح از سوی ستاد اقامه نماز تأمین وهمایشها وکارگاههای آموزشی به مدت8روز در4شهرستان ومنطقه برگزار شد.
وی گفت: این طرح برای دومین سال متوالی با مشارکت معاونت سوادآموزی آموزش وپرورش استان وستاد اقامه نماز برگزار می شود.
معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان هم گفت: این طرح سال گذشته در دنا با ظرفیت 175آموزش دهنده وحدود600سوادآموز وامسال در یاسوج-دهدشت-گچساران ومارگون با ظرفیت 543آموزش دهنده با پیش از 2هزار و300سوادآموز اجرا می شود.
سیدحمدالله خواهش نیک گفت: از برترین های اجرای طرح در2بخش آموزش دهنده وسوادآموز پس از ارزیابی عملی در اسفندماه تقدیر می شود.
وی گفت: در این طرح سوادآموزان در شروع کلاس10دقیقه آموزش عملی نماز را فرامی گیرند
معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان گفت: در این طرح نرم افزار(اپلیکیشن) ویژه صحیح خوانی نماز بر روی گوشیهای هوشمند آموزش دهندگان وسوادآموزان نصب می شود.
مدیرآموزش وپرورش دهدشت گفت: برای اجرای این طرح 160آموزش دهنده در قالب 3کارگاه آموزشهای لازم را فرا گرفتند.
علی پورکپور گفت: طرح نماز کلید بهشت برای ترویج فرهنگ اقامه وصحیح خوانی نماز یک فرصت است.
 انتهای پیام/غ

طرح ملی کلید بهشت در دهدشت

برچسب ها: سواد آموزی ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.