معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری دعای عرفه فردا در ۲۰ امامزاده شاخص استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، حجت الاسلام مسعود قربانی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه ۲۴۰ بقعه متبرکه استان مازندران میزبان ویژه برنامه‌های دهه ولایت هستند، گفت:: این برنامه‌ها با حضور مبلغان بومی و غیر بومی برگزار می‌شوند.

وی افزود: دعای عرفه امسال روز سه شنبه ۳۰ مرداد در ۲۰ امامزاده شاخص استان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران به ضرورت حضور مبلغان در بقاع متبرکه اشاره کرد و گفت:: مبلغان با حضور در بقاع متبرکه و پاسخگویی به سؤالات و شبهات جوانان خنثی کننده توطئه‌های دشمن هستند.

حجت‌الاسلام قربانی افزود: پاسخگویی به سؤالات و شبهات جوانان و بصیرت بخشی در جامعه امری مهم برای تقویت باور و اعتقادات این قشر و تقویت معنویت و اخلاق در جامعه است.

حجت الاسلام حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه شناخت درست نهم ذی الحجه، از سفارش‌های ائمه معصومین علیهم السلام و آموزه‌های دینی است بر برگزاری شایسته روز عرفه تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه این روز بزرگ، روز راز و نیاز به درگاه حق تعالی و ایجاد بستر مناسب برای اجابت دعا است ،گفت: مضامین عارفانه و مهمی در دعای عرفه وجود دارد که انسان با فهم عمیق آن به مقام‌های بالای بندگی، دست خواهد یافت.


انتهای پیام/آ

برنامه‌های ویژه دهه ولایت در ۲۴۰ بقعه متبرکه مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.