تیم ملی فوتبال امید ایران در مرحله بعدی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا به مصاف کره جنوبی یا بنگلادش می رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم ملی فوتبال امید ایران از ساعت 13:30 امروز(دوشنبه) در آخرین بازی اش در مرحله گروهی رقابت های فوتبال بازی های آسیایی 2018 جاکارتا به مصاف میانمار می رود. هرچند شاگردان آنتوین هی حریف سرسختی برای تیم کشورمان محسوب نمی شوند اما نباید از یاد برد که پیروزی در این بازی و صدرنشینی در گروه F شاگردان زلاتکو کرانچار را با یک چالش جدی مواجه می کند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

ایران در صورت صدرنشینی در گروهش باید بازی مرحله یک هشتم نهایی را با تیم دوم گروه E برگزار کند. درحال حاضر مالزی تیم دوم این گروه است و به احتمال فراوان کره جنوبی با برتری مقابل قرقیزستان رتبه دوم گروه را به خود اختصاص می دهد. کره جنوبی با استفاده از بازیکنانی چون سون هیونگ مین(ستاره تیم ملی بزرگسالان خود و باشگاه تاتنهام انگلیس) جو هیون وو(دروازه بان اصلی کره در جام جهانی 2018 روسیه) هوانگ هی چان( ستاره تیم ردبول سالزبورگ اتریش) هوانگ اوی جو( بازیکن 25 ساله با 11 بازی ملی) و لی سئونگ وو( مهاجم تیم هلاس ورونا ایتالیا) برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در دور قبلی بازی های آسیایی به اندونزی آمده است.


بیشتر بخوانید- تیم ملی فوتبال امید ایران- میانمار/ تلاش شاگردان کرانچار برای صدرنشین نشدن در گروه 


ایران با صدرنشینی در گروه خود اگر بتواند از سد کره جنوبی هم بگذرد به احتمال فراوان با یک حریف گردن کلفت دیگر به نام ازبکستان مواجه می شود. قهرمان رقابت های زیر 23 سال آسیا در سال2018  که پیش از آغاز جام جهانی در دیداری تدارکاتی به مصاف شاگردانکارلوس کی روش رفت و با تک گل روزبه چشمی در ورزشگاه آزادی مغلوب شد.

حال اگر شاگردان کرانچار به عنوان تیم دوم به مرحله یک هشتم نهایی بروند باید با بنگلادش، تیم دوم گروه A رقابت ها بازی کند. تیمی که جیمز دی انگلیسی را به عنوان سرمربی روی نیمکت دارد و البته با کسب 4 امتیاز و تفاضل گل منفی 2 به جمع شانزده تیم برتر بازی های آسیایی 2018 جاکارتا رسیده است. جمال بویان، کاپیتان 28 ساله بنگلادش و عضو تیم سیف این کشور که 35 بازی ملی در کارنامه دارد مشهور ترین بازیکن بنگلادشی ها است.

ایران درصورت رویارویی با کره جنوبی پنج شنبه 23 آگوست(یک شهریور) در ورزشگاه پاتریوت بکاسی مقابل حریف قرار می گیرد و در صورت بازی تقابل با بنگلادش هم باید جمعه 24 آگوست(2 شهریور) در ورزشگاه ویباوا موکتی سیاکارانگ به مصاف شاگردان جیمز دی برود.

انتهای پیام/

اعلام برنامه احتمالی تیم ملی امید در مرحله یک هشتم نهایی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار