گزارش‌های جدید خبر از حذف 25 هزار اپلیکیشن شرط‌بندی در اپ‌استور توسط شرکت اپل می‌دهند.

اپل 25هزار اپلیکیشن شرط‌بندی را از اپ استور چین حذف کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته گزارشی از رسانه‌های چین منتشر شد که خبر می‌داد شرکت اپل 25هزار اپلیکیشن را از ورژن چینی اپ استور حذف کرده است. بر اساس بیانیه‌ای که وزارت صنایع و فناوری اطلاعات منتشر کرده، در حال حاضر بیش از 1.8 میلیون اپلیکیشن در اپ استور این کشور وجود دارد. اپل روز گذشته خبر حذف شدن 25هزار اپلیکیشن را تأیید نکرده بود اما اگر این تعداد از اپلیکیشن از اپ استور چین حذف شود، میزان اپ‌های حذف شده از این استور، 1.4 درصد کل اپلیکیشن‌های اپل است.

شرکت اپل امروز بیانیه‌ای را صادر کرده که نوع اپلیکیشن‌های حذف شده در اپ استور را نشان می‌دهد. این غول عرصه فناوری اعلام کرده است اپلیکیشن‌های شرط‌بندی به صورت غیرقانونی روی اپ استور چینی هستند و این شرکت در مورد این چنین اپلیکیشن‌هایی برخوردهایی هوشیارانه داشته است تا بتواند این نوع اپلیکیشن‌ها را از اپ استور خود حذف کند.

سران چینی به دلیل توجه کم مسئولان اپل نسبت به وجود اپلیکیشن‌های غیر قانونی در اپ استور این کشور انتقاد کرده بودند که با این اقدام اپل دیگر این اپلیکیشن‌ها از دسترس شهروندان چینی کاربر iOS خارج شدند. گفتنی است، اپل سال گذشته، حدود 700 سرویس VPN را بنا به درخواست دولت چین از اپ استور این کشور حذف کردند تا دیگر شهروندان چینی با استفاده از گوشی‌های اپل خود سایت‌هایی را که در این کشور مسدود هستند، باز نکنند.

اپل 25هزار اپلیکیشن شرط‌بندی را از اپ استور چین حذف کرد

انتهای پیام/

حذف 25هزار اپلیکیشن شرط‌بندی از اپ استور چین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار