یک منبع آگاه از کاهش 600 تومانی نرخ مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی‌ها خبر داد.

کاهش 600 تومانی نرخ مرغ در بازار/ قیمت هر کیلو مرغ 11 هزار و 100 تومانیک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از کاهش 600 تومانی نرخ مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی‌ها خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 7 هزار و 500، مرغ آماده به طبخ  در کشتارگاه 10 هزار و 100، توزیع درب واحد های صنفی 10 هزار و 250 و خرده فروشی 11 هزار و 100 تومان است.

وی نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر 10 هزار و 100 و ران مرغ بدون کمر را برابر با قیمت مرغ 11 هزار و 100 تومان اعلام کرد و افزود: همچنین قیمت هر کیلو سینه با کتف 20 هزار، سینه بدون کتف 21 هزار و فیله مرغ 22 هزار تومان است.

این منبع آگاه افزایش مناسب عرضه از روز گذشته را دلیل اصلی کاهش قیمت مرغ در بازار دانست و گفت: با توجه به شرایط کنونی عرضه پیش بینی می شود که قیمت مرغ مجددا برای فردا در بازار کاهش یابد.


بیشتر بخوانید: مشکلی در تامین گوشت مرغ نداریم/نرخ منطقی هر کیلو مرغ ۸۵۰۰


وی در پاسخ به این سوال که  آیا در روز عید قربان به دلیل ازیاد تقاضا احتمال افزایش مجدد قیمت وجود دارد، بیان کرد: اگر عرضه به روال روز گذشته در بازار ادامه یابد، ازدیاد تقاضا نیز تاثیری در افزایش قیمت نخواهد داشت.

این منبع آگاه در پایان افزایش جوجه ریزی و عرضه مرغ منجمد توسط پشتیبانی امور دام را یکی  از دلایل موثر بر کاهش نرخ مرغ در بازار  اعلام کرد.

انتهای پیام/

عرضه مرغ منجمد یکی از دلایل کاهش نرخ مرغ در بازار اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
مرغ ارزان شده ؟؟؟؟؟ تازه تولید داخلی هست که اینقدر گران شده؟
آخرین اخبار