آزمون سراسری خوشنویسی، انجمن خوشنویسان ایران در شهر‌های محمودآباد و آمل برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد، ستاد کل برگزاری آزمون سراسری انجمن خوشنویسان ایران با همت انجمن خوشنویسی محمودآباد آزمون سراسری میاندوره‌ای خوشنویسی در دفتر انجمن با حضور خوشنویسان برگزار کرد.

این آزمون در مقاطع سه گانه تحریری، مقدماتی، کتابت عالی و ممتاز، متوسط، نستعلیق عالی، نستعلیق ممتاز، خط دوم عالی و ممتاز و خوش با حضور ٣٥ نفر از خوشنویسان از شهر‌های محمودآباد، نور، فریدونکنار و بابلسر برگزار شد.

براساس گزارش روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به همت ستاد برگزاری امتحانات سراسری انجمن خوشنویسان ایران شعبه آمل، همزمان با سراسر کشور، آزمون خوشنویسی در دو روز متوالی با شرکت ٤٠ هنرجوی خوشنویس، در مجتمع فرهنگی و هنری ولیعصر (عج) ارشاد آمل برگزار کرد.

دوره‌های آزمون تحریری در سطح مختلف مبتدی، تکمیلی و پیشرفته و دوره‌های آزمون خوشنویسی مقدماتی، کتابت عالی و ممتاز و متوسط و دوره‌های آزمون خوشنویسی نستعلیق عالی، نستعلیق ممتاز، شکسته، نسخ، ثلث عالی و ممتاز و خوش برگزار شد.

آزمون سراسری خوشنویسی هر ٤ ماه یکبار بصورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند در این دوره‌ها شرکت و در صورت قبولی گواهی از انجمن خوشنویسان دریافت کنند.
انتهای پیام/آ


برگزاری آزمون سراسری خوشنویسی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.