در مراسمی از مدال آوران هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ تیم اعزامی استان قزوین در هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت با کسب یک مدال طلا، یک برنز و چهار دیپلم افتخار رتبه اول را در بخش رنکینگ تیمی به دست آورد که در مراسمی از مدال آوران این تیم  تجلیل شد.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در این مراسم گفت: در جامعه‌ امروز نیاز به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بیش از پیش احساس می‌شود

زاهدی اضافه کرد: بدون مهارت رشد و تعالی در شغل‌های مختلف ممکن نیست و حتی اگر یک فرد بدون مهارت شغلی نیز صاحب شغلی باشد از نظر روحی و روانی در مضیقه خواهد بود.

استاندار با بیان اینکه در همه حوزه‌ها عناوین شغلی خرد و تخصصی به وجود آمده است، افزود: باید عنوان‌های شغلی سازمان فنی و حرفه‌ای نیز به همین شکل در رشته‌های مختلف توسعه یابد و آموزش‌های کوتاه مدت را با هدف ایجاد اشتغال پایدار در دستور کار خود قرار دهیم.

زاهدی افزود: استعداد‌های بسیار بالایی در این استان وجود دارد و مردم قزوین هم در بخش صنعتی و هم کشاورزی حرفه وری را بسیار خوب می‌شناسند.

وی ادامه داد: شهروندان قزوینی در هر دو بخش صنعت و کشاورزی آموزش پذیر است و می‌توان امیدوار بود که آینده خوبی برای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان در پیش رو باشد.

انتهای پیام/

تجلیل استاندار از مدال آوران هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.