معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت : تقویت علم آموزی دانش آموزان را در دستور کار خود قرار می‌دهیم.

سید مرتضی نعمت زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در بازدید از مراکز اجرای طرح اوقات فراغت تابستانه دانش‌آموزی در خرمشهر و آبادان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛گفت: تلاش می‌کنیم که نقش ما در نظام آموزشی،حمایت و کمک به تقویت زیرساخت‌های باشد و تقویت علم آموزی به دانش آموزان را در دستور کار خود قرار می‌دهیم.

وی افزود: بخش عمده‌ای از طرح های اوقات فراغت شامل رشته‌های ورزشی است و دانش آموزان ما در تابستان وقت خود را صرف این فعالیت مفید می‌کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند بابیان اینکه طبیعت ورزش به شکلی است که بین هنرجو و مربی نوعی رابطه عاطفی نیز برقرار می‌شود، گفت: به همین دلیل مربیان ورزشی نقشی بیشتر از یک معلم را ایفا می‌کنند.

نعمت زاده  افزود: هرچقدر این حوزه تقویت شود کمتر شاهد بروز مشکلات اجتماعی در جامعه هستیم و درواقع ورزش یکی از مهم‌ترین ابزار برای مقابله با مشکلات اجتماعی است.

وی  بابیان اینکه باید نقش اثرگذاری اجتماعی نوجوانان را جدی بگیریم، ادامه داد : آموزشگاه‌های ما نقش مهمی در مدیریت اجتماعی جامعه بازی می‌کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: نیاز به تحولی اساسی در ساختار آموزش‌ وپرورش داریم و باید برای آموزش به نوجوانان و جوانان برنامه داشته باشیم.

انتهای پیام/ د

بازدید از مراکز اجرای طرح اوقات فراغت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.