امام‌جمعه مشهد‌ با ارائه توضیحاتی در رابطه با تعداد فرزندان و شغل و تحصیلات آنان به کمپین #فرزندت_کجاست پیوست.

آیت‌الله علم‌الهدی به کمپین #فرزندت_کجاست پیوستبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در هفته های اخیر کمپینی با عنوان #فرزندت_کجاست؟ به راه افتاده است. برخی از مسئولین از جمله تعدادی از اعضای هیئت دولت و نمایندگان مجلس حاضر شدند به سوال این کمپین پاسخ دهند. این کمپین بی دردسر نبوده و انتشار اطلاعاتی توسط برخی از مسئولانT آنان را به دردسر انداخته است.

امروز آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی؛ نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی و امام‌جمعه مشهد‌مقدس نیز به این کمپین پیوست و در رابطه با فرزندان خود توضیحاتی ارائه کرد.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی گفت: "هفت فرزند دارم. مجموع فرزندانم با نوه‌‌ و نبیره، 27 نفر هستند. پسر بزرگم معاون آقای اراکی در مجمع التقریب است؛ فرزند دوم بنده دانشیار دانشگاه شهید بهشتی و همسر آقای رئیسی است.فرزند سوم بنده که دختر است، دکتری فلسفه تطبیقی دارد و تدریس می‌کند؛ فرزند چهارمم پسر است و سردفتر اسناد رسمی در تهران است؛ فرزند پنجم بنده دانشیار فلسفه و پسر است و در دانشگاه پیام نور مشغول است؛ فرزند ششم دکتری ادبیات فارسی دارد و فرزند هفتم بنده نیز پسر است و دکتری مدیریت فرهنگی و شغل آزاد دارد".

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم پهلو
۱۹:۱۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
مانان نداریم دوتا راسیر کنیم شما باحقوق اندک حوزه به گفته خودتان چطور هفت نفر را به دکتری رساندهاید یک جای کار اشکال دارد یا شاید همه جای کار؟
-
زنبور
۰۷:۴۲ ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
چقدر دکتر! انشاالله که با شایستگی خودشون دکتر شدن.
Germany
انسی
۰۱:۰۹ ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
حاج اقا ما به توانایی های شما ایمان داریم
Iran (Islamic Republic of)
عقل کل
۰۰:۲۲ ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
من دانشگاه آزاد قبول شدم سال 85بابام گفت برو ثبت نام کن همون اطرافشم یه کار با جای خواب پیدا کن من پول ندارم بدم شما بری دانشگاه آزاد حالا بماند که پول داشتو نداد خدا بیآمرز عقاید خودشو داشت منهم لج کردم نرفتم دانشگاه ولی رفتم سرکار
United States of America
استاد دانشگاه
۱۹:۵۲ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
حاج اقاممنون که پاسخ دادید اما خدا وکیلی ایا در یک خانواده معمولی میشود همه فرزندان دکترا داشته باشند و استاد دانشگاه باشند و یک فرزند دیگر سر دفتر اسناد رسمی باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
بله میشه ما نمونه اش را در خانواده روستایی هم سراغ داریم با افتخار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۵ ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
چرا نمیش عزیز .
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۷:۴۰ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
خدا حفظشون کنه .
Germany
ناشناس
۰۱:۰۷ ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
گل گفتی