۱۸ طرح با اعتبار ۱۱۸ میلیارد تومان هفته دولت در تنکابن بهره برداری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، ابراهیم عسگرپور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری تنکابن در جلسه شورای اداری این شهرستان در محل سایت پرده سر با بیان اینکه دولت در بخش اشتغال روستایی تسهیلات بسیار خوبی را در نظر گرفته است، گفت: نیاز به یک عزم و اراده قوی در تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان وجود دارد تا به اهداف برنامه ریزی شده دست پیدا کنیم.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باید با نشست‌های مداوم، برنامه ریزی درست ک. رفع مشکل سامانه کارا در جذب اعتبارات بخصوص در حوزه‌های گردشگری و کشاورزی اهتمام ویژه بورزند تا ۱۰۰ درصد اعتبارات جذب شود.

معاون فرماندار تنکابن اشتغال پایدار در روستا‌ها در جهت مهاجرت معکوس را مهم برشمرد و گفت: تنکابن دارای ظرفیت‌های متعدد در حوزه کشاورزی و گردشگری است و نیروی انسانی از مهم‌ترین ظرفیت‌های این شهرستان است که باید به کار گرفته شود.

عسگرپور گفت: در هفته دولت ۱۸ طر با اعتبار ۱۱۸ میلیارد تومان در شهرستان تنکابن مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: میز خدمت در ادارات کاملا رصد می‌شود و این میز خدمت باید جدی گرفته شود

حجت الاسلام عبدالعلی پور اکبر امام جمعه شهرستان تنکابن نیز در این جلسه با بیان اینکه ایثار و از خودگذشتی حضرت ابراهیم در عیدقربان نمونه‌ای برای از خودگذشتگی در جامعه امروز است گفت: بنا به فرمایش امام رضا (ع) ارزش عید غدیر دوبرابر ماه مبارک رمضان است که اگر مردم این عید را درک کنند قطعا ثمرات و اهمیتش را خواهند دید.

وی افزود: همه از هم اکنون خود را برای ماه محرم آماده میکنند، اما عیدقربان و غدیر که در ایام نزدیک تری است در بین شیعیان هم گمنام در مظلومیت قرار گرفته است.

حجت الاسلام پوراکبر با قدردانی از فرماندار تنکابن به جهت برگزاری جلسه شورای اداری در دل زباله گفت:: زباله مسئله‌ای حیاتی برای بشر و شیرابه‌ها نیز نسل بشر را تهدید کرده است.

وی افزود: مسئله زباله تنکابن مهم‌ترین طرح شهرستان است و یک لحظه تاخیر در این طرح آسیب به یک نسل آینده است.

امام جمعه تنکابن با بیان اینکه پیگیری‌های خوبی از سوی فرماندار و شهردار در جهت رفع مشکلات شهرستان صورت می گیرد گفت: مردم کشور در ۴۰ سال گذشته همه بحران‌ها و نقشه‌های دشمن را نقش برآب کرده اند و هم اکنون نیز با تبلیغات و التهاب آفرینی بیهوده به دنبال ضربه زدن به کشور هستند که باید با مدیریتی قوی، مبتکرانه و پیگیر کشور را باردیگر نجات داد.

حجت الاسلام پور اکبر افزود: برخلاف تبلیغات دشمن ما کمبودی در کشور نیست و نیازی به خارج نداریم.
انتهای پیام/آ


افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی در هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.