تیم ملی پاراگلایدر ایران در ۲ راند با حریفان خود از ۱۳ کشور در مسابقات آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ به رقابت پرداخت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پایان دومین روز از بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸، ۳ نماینده پاراگلایدر کشورمان در ماده دقت فرود با ۱۰۶ حریف دیگر به رقابت پرداختند.

عملکرد پاراگلایدر ایران در دو راند ابتدایی مسابقات آسیایی

این بازی‌های از ساعت ۸ صبح تا ۵ عصر در اطراف شهر جاکارتا برگزار شد و سید علیرضا عمیدی، حسین عباسقلی زاده و محمود شیرازی نیا در ۲ راند با حریفان خود به رقابت پرداختند.

در راند اول سید علیرضا عمیدی با فرود در فاصله ۲ سانتی متری از نقطه مشخص شده برای فرود توانست جزو نفرات اول این راند قرار بگیرد. حسین عباسقلی زاده و محمود شیرازی نیا به ترتیب با فاصله ۲۲ و ۵۲ سانت متر در رتبه‌های بین ۲۰ تا ۳۰ قرار گرفتند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

تیم ملی پاراگلایدر ایران در بخش تیمی راند اول در بین ۱۴ تیم با مجموع فاصله ۱۰۷۵ از نقطه فرود در رتبه ۱۰ قرار گرفت.

در راند دوم سید علیرضا عمیدی و محمود شیرازی نیا با فاصله ۱۵۵ و ۹۴ سانتی متری از نقطه رتبه هاب ۱۲ و ۱۳ قرار گرفتند و تیم ملی پاراگلایدر ایران در بخش امتیازات تیمی به مانند راند اول در تبه دهم قرار گرفتند. با مجموع فاصله ۱۲۶۲ سانتی متری از نقطه فرود.

در برنامه‌ی بازی‌های امروز پاراگلایدر مسابقات آسیایی جاکرتا قرار بود که سه راند مسابقه برگزار شود، اما چون زمان برگزاری مسابقات به پایان رسید، پاراگلایدر بازان باقی مانده از این راند، فردا مسابقه خود را برگزار می‌کنند و نتایج این راند فردا مشخص می‌شود.

تیم‌های اندونزی، تایلند و چین به ترتیب جزو سه تیم برتر این مسابقات بودند. این مسابقات در دو بخش خانوم‌ها و آقایان برگزار می‌شود، اما ایران فقط در بخش آقایان در این مسابقات حضور دارد.


بیشتر بخوانید: پاراگلایدر ایران،در رتبه دهم راند دوم مسابقات آسیایی 


انتهای پیام/

تیم ملی پاراگلایدر دو راند ابتدایی خود را برگذار کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار