مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین گفت: همزمان با هفته دولت  6 طرح کشاورزی در این شهرستان افتتاح شد.

افتتاح 6 طرح کشاورزی در فامنینبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جعفر کاویانی‌دلشاد، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین به افتتاح  6 طرح کشاورزی دراین شهرستان اشاره کرد و افزود: 6 پروژه با اعتبار 6 میلیارد و 400 میلیون تومان در بخش کشاورزی فامنین افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه از مجموع این اعتبار 950 میلیون تومان به صورت بلاعوض پرداخت شده است، افزود: یک میلیارد و 60 میلیون تومان دیگر نیز به صورت تسهیلات بانکی و 440 میلیون تومان نیز آورده شخصی متقاضیان بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی فامنین با بیان اینکه این طرح‌ها برای 30 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است، ادامه داد: این طرح‌ها شامل2 کانال آبرسانی، آبیاری تحت فشار، یک واحد پرورش مرغ تخمگذار با تولید 100 هزار قطعه با 5 میلیارد تومان و واحد پرورش ماهیان سردآبی با 100 میلیون تومان قرار است افتتاح شود.

کاویانی در خصوص برداشت گندم زیرکشت در شهرستان فامنین نیز گفت: امسال 32 هزار هکتار گندم دیم و 3 هزار و 900 هکتار گندم آبی زیرکشت رفته و تاکنون 68 هزار تن گندم از این اراضی برداشت شده است.

وی اضافه کرد: تاکنون 62 هزار تن گندم تحویل انبارها شده و 20 تا 25 هزار تن گندم تاکنون به استان‌های همجوار و متقاضی انتقال یافته است.

انتهای پیام/ ب

6 طرح کشاورزی در فامنین افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.