چهارمین مرحله از سری مسابقات(معیار انقلاب، معمار انقلاب) برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان سمنان گفت: هدف (معیار انقلاب، معمار انقلاب) مسابقه بیان دستاوردهای چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی از زبان مردم می باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، غلامرضا قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان سمنان گفت:دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف باعث میشود مردم حرکت رو به جلوی این انقلاب را احساس کرده و به آینده این کشور امیدوار شوند.

قندهاری با اشاره به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن دستاورد‌های انقلاب اسلامی افزود: امروز دشمن در تلاش است به مردم القاع کند که انقلاب اسلامی در مدت این چهل سال هیچ کارایی و موفقیتی نداشته است، در صورتی که واقعیت‌ها چیز دیگری را نشان میدهد و امروز شاهدیم که انقلاب اسلامی پای خود را فراتر از منطقه گذاشته و حرف اول را در معادلات منطقه میزند.

قندهاری گفت: نسل جوان و نوجوان ما اینده سازان این سرزمین هستند و این وظیفه ماست که شرایطی را بوجود بیاوریم تا با دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی آشنا شوند و به آن افتخار کنند.

وی افزود: آخرین مهلت ارسال پاسخنامه تا ۸ شهریور ماه مصادف با سالروز شهادت شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر خواهد بود.

قندهاری تصریح کرد:به چهل نفر از برگزیدگان چهل جایزه ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریالی خواهد شدو شرکت برای عموم مردم شریف ایران اسلامی آزاد است.

انتهای پیام/گ

 جزئیات برگزاری چهارمین مرحله از سری مسابقات(معیار انقلاب، معمار انقلاب) 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.