مهسا جاور قایقران زنجانی در مسابقات روئینگ بازی‌های آسیایی فینالیست شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ در ادامه مسابقات روئینگ بازی‌های آسیایی در پالمبانگ نمایندگان کشورمان در ۳ ماده  شانس مجدد به مصاف رقیبان رفتند و مهسا جاور به فینال a. صعود کرد.

مجتبی شجاعی در روئینگ تک نفره سنگین وزن مردان با حریفانی از مالزی، عربستان، قزاقستان و کره رو به رو شد و در پایان با زمان ۸:۰۲.۹۴ دقیقه سوم و راهی فینال B. شد. شجاعی در ادامه مسابقات پنجشنبه در فینال B. برای کسب رتبه هفتم تا دوازدهم با حریفان رقابت می‌کند.

در روئینگ دونفره سنگین وزن مردان محسن شادی و عاقل حبیبیان در شانس مجدد با رقبایی از چین، ازبکستان، چین تایپه و قزاقستان مسابقه دادند و در نهایت با زمان ۷:۱۲.۷۰ دقیقه در رده سوم قرار گرفتند و به فینال B. راه پیدا کردند. این قایقرانان کشورمان نیز روز پنجشنبه در فینال B. برای کسب مقام هفتم تا دوازدهم به مصاف رقیبان می‌روند.

مهسا جاور در گروه اول شانس مجدد روئینگ تکنفره سنگین وزن بانوان با حریفانی از هنگ کنگ، اندونزی، پاکستان و قزاقستان رقابت کرد و در نهایت با زمان ۸:۴۰.۶۳ دقیقه دوم شد و به فینال A. صعود کرد.

این رقابت‌ها فردا چهارشنبه ۳۱ مردادماه با رقابت پاروزنان کشورمان در شانس مجدد روئینگ تکنفره سنگین وزن مردان و روئینگ دونفره سبک وزن مردان ادامه پیدا خواهد کرد.
 
انتهای پیام/ن
 

درخشش مهسا جاور در مسابقات روئینگ بازی‌های آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.