رئیس اتاق بازرگانی ولگاگراد روسیه برافزایش توسعه مناسبات اقتصادی ولگاگراد و آمادگی خرید محصولات مازندران تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،کاشنکو ولادیمیر رئیس اتاق بازرگانی ولگاگرادروسیه امروز در نشست همکاری‌های توسعه اقتصادی درمازندران گفت: اتاق‌های بازرگانی دو کشور ظرفیت‌های زیادی برای توسعه مناسبات اقتصادی وجود دارد و امیدواریم برای افزایش حجم مبادلات گام‌های خوبی برداریم.

وی از آمادگی تجار روسیه برای صدور کالا و خرید محصولات مازندران اشاره کرد و افزود: تجار و بازرگانان روسیه آمادگی خرید محصولات مازندران را دارند و برای تشکیل شرکت‌های مشترک نیز تمایل دارند.

رئیس اتاق بازرگانی ولگاگراد روسیه گفت: هیئت اقتصادی روسیه علاوه بر ترکیب سنتی نمایندگان مجامع علمی، ماشین سازی، کشتی سازی حضور دارند .

 مخانو نماینده مرکز صادرات روسیه با بیان اینکه این مرکز می‌تواند پایه و اساسی را برای تجار و بازرگانان ایران و روسیه فراهم کند گفت: این مرکز برای توسعه مناسبات اقتصادی ایران و روسیه فعالیت می‌کند و حمایت‌های لازم را از صادرکنندگان دو کشور برای پایین آوردن ریسک تجارت به عمل خواهیم آورد.

عبدالله مهاجر رئیس اتاق بازرگانی مازندران بابیان اینکه روابط اقتصادی ایران با کشور روسیه از شرایط خوبی برخوردار نیست افزود: سه استان شمالی گیلان، گلستان و مازندران با وجود نگاه و ظرفیت مشترک می‌توانند قالب نیازمندی‌های روسیه بویژه منطقه جنوب این کشور را برآورده کنند.

وی به ظرفیت‌های دو استان مازندران و ولگاگراد روسیه اشاره کرد و گفت: توانمندی‌های خوبی در جنوب روسیه وجود دارد که می توان با روابط تجاری  این همکاری را افزایش داد.

مهاجر افزود: مطالعات برای همکاری بیشتر در حوزه روابط اقتصادی بین دو استان مازندران و ولگاگراد صورت پذیرفته است و استانداران این دو استان تلاش می‌کنند این ارتباط را بهبود بخشیده تا ظرفیت اقتصادی افزایش پیدا کند.

انتهای پیام /ر

تاکید بر ظرفیت‌های دو استان مازندران و ولگاگراد روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.