رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نقده از کشف دو انبار احتکار کالا‌های اساسی شامل انواع مواد شوینده و مواد غذایی به ارزش تقریبی ۵۱۰ میلیون ریال در شهرستان نقده خبر داد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ قربان انوشه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نقده گفت: طی بازرسی‌های مشترک در سطح شهر با همکاری پلیس اطلاعات نیروی انتظامی و اداره اماکن عمومی برابر گزارشات مردمی و حسب هماهنگی فی مابین از دو انبار احتکار کالا مقدار ۲۱ هزار و ۶۲۴ بسته پودر شوینده، یک تن قند سفید، ۶ هزار و ۳۰۶ بسته ماکارونی و یک تن رب گوجه فرنگی فاقد مجوز نگهداری، به ارزش تقریبی ۵۱۰ میلیون ریال کشف گردید.
وی ادامه داد:طی هماهنگی با تعزیرات حکومتی شهرستان نقده مقرر شد پرونده مذکور با اتهام احتکار و اختفاء کالا خارج از نوبت و در اسرع وقت رسیدگی واحکام آن بصورت فوری صادر و اعمال قانون شود.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نقده اظهار کرد: افزایش نظارت‌ها، تشکیل کمیته ویژه مبارزه با قاچاق و احتکار کالا از جمله گام‌های اساسی در برخورد با سودجویان، محتکران و تنظیم بازار کالا‌های اساسی در این  برهه از زمان خواهد بود.
انوشه در پایان گفت:مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتکار به صورت شبانه روزی با شماره تلفن ۱۲۴ بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خوی تماس حاصل فرمایند.
انتهای پیام/ح


کشف انبار احتکار کالا در نقده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.