سرپرست فرمانداری گناباد گفت : : پروژه بهسازی و آسفالت خیابان شهید نوری روستای دلویی و خیبری، که از کلیدی‌ترین جاده‌های روستایی گناباد به شمار می‌رود تا دو ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

آسفالت و بهسازی کلیدی‌ترین جاده روستایی گنابادمحمد علی جعفری سرپرست فرمانداری گناباد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت: در این پروژه  ۱۶ دستگاه اجرایی به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار هستند که هماهنگی این دستگاه‌ها با هم بسیار اهمیت دارد .
 
وی افزود : بهسازی مسیر قنوات، زیر سازی و آسفالت و اصلاح شبکه آب و برق از مهم‌ترین اقداماتی است که در این پروژه چند میلیاردی در حال انجام است.

جعفری پیشرفت این پروژه را ۸۵ درصد ذکر کرد و اظهار کرد: امیدواریم هر چه سریعتر این مسیر بازگشایی و تردد در آن جریان یابد.

گفتنی است خیابان شهید نوری در روستای دلویی و خیبری، گناباد را به ۱۲ روستای پایین دست از بیمرغ گرفته تا گیسور و روستا‌های جنگل و حتی مرز دوغارون وصل می‌کند، این در حالی است که نزدیک ۵۰ روز است که که کنده کاری وسیعی نزدیک به یک کیلومتر در حال انجام و هنوز به اتمام نرسیده است.

انتهای پیام//  ح. ت
 

 

تاخیر در اجرای پروژه بهسازی کلیدی‌ترین جاده روستایی گناباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.