مجید میرفخرایی گفت:آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «احمد بای» در الجزایر ادامه دارد.

مجید میرفخرایی طراح صحنه و لباس سینما و تلویزیون درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «احمد بای» به خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: فیلمبرداری فیلم تاریخی «احمد بای» که لوکیشن‌های آن در الجزایر است با موفقیت ادامه دارد.

فیلمبرداری

وی افزود: فیلمبرداری در دکور شهرک سینمایی الجزیره بنام سیا دیسی و لوکیشن های قصر «احمد بای» ادامه دارد و ساخت دکورها و لباس ها نیز بصورت همزمان در حال انجام است و تورج منصوری مدیر فیلمبرداری و جمال شورجه کارگردان فیلم ، مشغول ثبت لحظه های تاریخ الجزایر هستند.

فیلمبرداری

میرفخرایی بیان کرد: این نوع همکاری ها نشانگر مهارت متخصصین سینمای ایران در عرصه بین المللی است ، با امید اینکه از این طریق صنعت سینمای ایران شکوفاتر شود تا سینمای ایران بجای روی آوردن به فیلم های سبک و نوعی از فیلم فارسی به این سمت وسو گرایش پیدا کند.

فیلمبرداری

میرفخرایی گفت: تهیه کننده این فیلم سمیرا حاجیلانی از کشور الجزایر است و در حال حاضر گروه پیش تولید لوکیشن های جنگ تاریخی فرانسه و الجزایر را شروع کرده است.

فیلمبرداری

«احمد بای» یکی از سرداران استقلال الجزایر در زمان رویارویی با حمله فرانسوی‌ها است.

این فیلم تولید مشترک سینمای ایران و الجزایر است و تقریباً تمامی بازیگران و تهیه‌کننده فیلم از سینمای الجزایر انتخاب شده است.

برخی از عوامل پشت دوربین «احمد بای» عبارتند از: کارگردان: جمال شورجه، تهیه‌کننده: سمیره حاج جیلانی، مدیرهنری: مجید میرفخرایی، مدیر فیلمبرداری: تورج منصوری، مدیر چهره‌پردازی: کامران خلج، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: شادی زیدان از لبنان، مدیر صدابرداری: احمد صالحی.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار