رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: تا زمانی که هیات رئیسه و سازمان لیگ تصویب نکند قرارداد‌ها را منتشر نمی‌کنیم.

فریبرز محمودزاده، رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفت و گو  با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره بحث انتشار مبلغ قرارداد مربیان و بازیکنان لیگ بیان کرد: این امر از مسائل حقوقی است و نیاز به مصوبه هیئت رسمی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال دارد. در سال های پیش با توجه به اینکه این مصوبه در اختیار کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ قرار داشت، قراردادها منتشر می شد. حیدر بهاروند هم به ما دستور داده است چنین کاری انجام ندهیم و تا زمانی که مجوز نداشته باشیم نمی توانیم قرارداد محرمانه مربیان و بازیکنان را منتشر کنیم.

او درباره حذف شدن رسمی تیم فوتبال نفت تهران از جدول رقابت های لیگ دسته اول گفت: متاسفانه نفت تهران به دلیل شرکت نکردن در 2 بازی ابتدایی رقابت های لیگ یک، طبق قانون از جدول مسابقات حذف شد و این رقابت ها از این هفته با 17 تیم برگزار می شود که در هر هفته یک تیم استراحت می کند. هیچکس نمی خواست این تیم ریشه دار تهرانی به راحتی از لیگ یک حذف شود اما زمانیکه خود مسئولان این تیم تکلیفش را مشخص نمی کنند سازمان لیگ هم چاره ای دیگری ندارد.


بیشتر بخوانید:  فتاحی: ایران درباره انتشار قرارداد بازیکنان و مربیان قانون خاصی دارد/با متخلفان ورزشگاه‌ها برخورد جدی می‌شود 


مسئول برگزاری رقابت های لیگ یک ادامه داد: هر تیمی در 2 بازی لیگ یک شرکت نکند، چه این امر در 2 بازی متوالی صورت بگیرد یا در 2 بازی متناوب، طبق قانون از جدول  مسابقات حذف می شود.

انتهای پیام/

اظهارات رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره منتشر شدن قراردادها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار