فرماندار تالش گفت: از مجموع ۱۵۶طرح مصوب شده برای ۲۸۹ نفر اشتغال ایجاد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سید عیسی مهدوی، فرماندار شهرستان تالش گفت: از مجموع ۱۵۶طرح‌های اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی و عشایری مصوب شده برای ۲۸۹ نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها تایید شده و به بانک مورد نظر معرفی خواهند شد تا در اسرع وقت نسبت به پرداخت بموقع وام اقدام شود، افزود: طرح‌های اشتغال فراگیر و روستایی شامل رسته‌های مختلف شغلی در ۴ دستگاه مرتبط، صنعت معدن تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و شیلات در یک هفته گذشته بوده است.

فرماندار تالش اظهار داشت: اداره صنعت و معدن و تجارت در بخش اشتغال روستایی ۳ طرح با اشتغالزایی برای ۶ نفر و با تسهیلاتی به مبلغ ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و در بخش اشتغال فراگیر ۱۷طرح با اشتغالزایی برای ۲۲ نفر و تسهیلاتی به مبلغ ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال مصوب کرد.

مهدوی از تصویب ۴۹ طرح روستایی با ایجاد اشتغال برای ۱۵۹ نفر و با تسهیلاتی به مبلغ ۲۸میلیارد و ۳۶۹میلیون ریال در اداره میراث فرهنگی خبر داد و گفت: ۵ طرح با ایجاد اشتغال برای ۹ نفر و با تسهیلاتی به مبلغ ۴ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال نیز در اداره شیلات مصوب شده است.

وی تصریح کرد: اداره جهاد کشاورزی نیز در هفته قبل در بخش فراگیر۲طرح با ایجاد اشتغال برای۸۰ نفر و ۵ میلیارد ریال تسهیلات و در بخش روستایی۸۰ طرح با اشتغالزایی برای ۸۵ نفر و با تسهیلاتی به مبلغ ۲۴میلیارد و ۷۳۶ میلیون ریال مصوب داشته است.

انتهای پیام/ع

تصویب ۱۵۶ طرح اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی و عشایری در تالش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.