ساکنان مناطق تحت کنترل جنبش انصارالله یمن در استان حدیده روز سه شنبه به استقبال عید قربان رفتند و این عید را گرامی داشتند.

گرامیداشت عیدسعید قربان در استان حدیده یمنبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ساکنان مناطق تحت کنترل جنبش انصارالله یمن در استان حدیده روز سه شنبه به استقبال عید قربان رفتند و این عید را گرامی داشتند.

ساکن استان حدیده در یمن مراسم نماز عید قربان را در این منطقه برگزار کردند. حدیده کانون تازه‌ترین درگیری‌ها بین اجنبش نصارالله و ائتلاف تحت فرماندهی سعودی است.

ولید جمل از ساکنان حدیده گفت: می‌خواهم از سرزمین مقاومت یعنی حدیده این پیام را بدهم که حدیده در وضعیت خوبی قرار دارد و ما شادترین عید را امسال جشن می‌گیریم. وضعیت خطوط مقدم ما نیز خوب است. من به همه‌ی مزدوران می‌گویم که سر عقل بیائید و همچنین می‌گویم که آن‌ها به حق پی خواهند برد".

فردی دیگر به نام انور کریم از ساکنان حدیده گفت: «این عید، با وجود حمله بی وقفه دشمن به حدیده، شاهد رونق و تردد بسیار زیاد مردم در بازار است که شما می‌توانید مشاهده کنید. ما اکنون در قلب بازار - متارک - قرار داریم. بازار شلوغ است و مردم برای خرید آمده اند.»

در ادامه این گزارش خالد یوسف از ساکنان حدیده گفت: «به لطف خدا و با وجود اقدامات تجاوزکارانه (ائتلاف تحت فرماندهی سعودی) و با وجود محاصره و اقدامات تجاوزکارانه دیگران، ما همچنان از عید استقبال می‌کنیم و مردم همچنان لبخند می‌زنند و از تعطیلات عید شاد و خرسند هستند. همانطور که می‌بینید، با وجود حملات زندگی در جریان است و ادامه دارد.»

انتهای پیام/

استقبال از عید قربان در الحدیده یمن

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار