پلیس و دستگاه قضائی بازوان توانمند کشور در مقابله با جرائم هستند

رئیس دادگستری شهرستان جوانرود گفت: پلیس و دستگاه قضائی بازوان توانمند کشور در مقابله با جرائم هستند.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه حسین نادری رئیس دادگستری شهرستان جوانرود در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود گفت : امنیتی که امروزه در کشور حاکم است مرهون تلاش‌های هوشمندانه و شبانه‌روزی کارکنان انتظامی است.

وی گفت : در سایه این مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های خالصانه مأموران نیروی انتظامی است که امنیت و آرامش در تمام نقاط کشور احساس می‌شود و امروز ایران اسلامی را به یکی از امن‌ترین کشورهای جهان تبدیل کرده است.

نادری در ادامه ضمن تبریک انتصاب سرهنگ "مبارکی" به عنوان فرمانده جدید انتظامی و قدردانی از خدمات سرهنگ "محمدی" فرمانده انتظامی پیشین این شهرستان افزود: نیروی انتظامی و دستگاه قضائی به عنوان دو بازوی قدرتمند در برخورد با مجرمان هستند و نقش بسزایی در ارتقای امنیت در جامعه ایفا می‌کنند و اقتدار آن‌ها به همدیگر وابسته است.

در این دیدار سرهنگ "هوشنگ مبارکی" فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود از آمادگی همه‌جانبه پلیس شهرستان برای تعامل با سازمان‌ها و ادارات دولتی به‌ویژه دستگاه قضائی خبر داد و گفت: هر اندازه این تعامل و همکاری مضاعف باشد امنیت بیشتری حکمفرماست و در نهایت شهروندان نیز رضایتمندی بیشتری خواهند داشت.

وی در خاتمه گفت: با وجود مرزی بودن شهرستان جوانرود این منطقه یکی از امن‌ترین نقاط استان است که این امنیت در سایه همدلی میان سازمان‌های نظامی، امنیتی، دستگاه قضائی و پلیس حاصل شده است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

دیدار رئیس دادگستری شهرستان جوانرود با فرمانده انتظامی این شهرستان

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.