سومین سرمربی قشقایی هم از هدایت این تیم کناره گیری کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ تیم قشقایی شیراز که در پیش فصل لیگ دسته یک فوتبال کشور تغییرات بسیاری در انتخاب سرمربی داشت، باز هم به این بحران گرفتار آمد.

این تیم ابتدا داود مهابادی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد اما پس از مدتی اصغر اکبری جایگزین وی شد اکبری هم در قشقایی ماندگار نشد و در فاصله ۲ هفته مانده به شروع رقابت ها ، مهرداد شکاری سکاندار هدایت قشقایی شد.

حال پس از برگزاری ۲ هفته از شروع لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور مهرداد شکاری در اقدامی عجیب استعفا کرد تا بحران انتخاب سرمربی باز هم به سراغ نماینده فارس بیاید.

اشکان نجف پور مدیر عامل قشقایی شیراز در این خصوص در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بیان کرد: دلایل استعفا شکاری به خودش مربوط است و ما امروز سرمربی جدید تیم را معرفی خواهیم کرد .

وی در خصوص مراحل تکمیلی واگذاری امتیاز برق جدید به قشقایی که در این روزها سازمان لیگ روی آن دست گذاشته بود هم گفت : تمامی مراحل واگذاری امتیاز انجام شده و قرارداد بازیکنان تیم هم به نام قشقایی به ثبت رسیده است.

نجف پور همچنین در مورد موضوع تغییر نام تیم به شهدای قشقایی بیان کرد : مقدمات کار انجام شده و مراحل ثبت نام جدید ، در اداره ثبت شرکت ها و استعلام آن یک ماه به طول می انجامد.

استعفا مهرداد شکاری در حالی انجام شد که تیم قشقایی شیراز ، شنبه سوم شهریورماه رودرروی پرسپولیس پاکدشت قرار می گیرد.

انتهای پیام/ن

کناره گیری سرمربی قشقایی از این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار