فرماندار کنگان استان بوشهر گفت: همزمان با بزرگداشت هفته دولت ۲۵ پروژه در این شهرستان افتتاح و عملیات اجرایی ۸ پروژه نیز آغاز خواهد شد.

۲۵ پروژه افتتاح و ۸ پروژه در کنگان آغاز می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  فتح الله نوروزی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کنگان افزود: برای اجرا و کلنگ زنی ۳۳ پروژه یادشده ۸۳۰ میلیارد ریال در شهرستان کنگان هزینه یا انجام می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، صداقت، مسئولیت پذیری، ساده زیستی، مردمی بودن و اخلاص در گفتار و کردار را از مهمترین ویژگی‌های این دو دولت مرد شهید ذکر و خواستار تاسی مسئولان به سیره آنان شد.

فرماندار کنگان اظهارداشت: هفته دولت فرصتی برای آشنایی و تبیین خدمات و اثبات دروغ بودن حرف‌های دشمنان مبنی بر ناکارآمدی نظام است.

نوروزی با بیان اینکه هفته دولت هفته پیوند مردم با دولت و همدلی و همزبانی است یادآورشد:ارائه خدمات انجام گرفته به مردم و حضور مسئولان در جمع مردم برای تبیین کار‌ها ضروری است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به جشن چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی و تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام بر ضرورت تلاش برای ارائه خدمات نظام کارآمد دینی در چند دهه گذشته و خنثی نمودن نقشه دشمن تاکید کرد.

امام جمعه کنگان نیز گفت: برگزاری باشکوه عید غدیر تعظیم شعائر الهی است.

حجت الاسلام محمود محمودی افزود: انتقال پیام غدیر و معرفی چهره امیرالمومنین بعنوان وصی بلافصل رسول الله از سوی خدا تکلیف همه مسلمانان است.

وی با تبریک هفته دولت اظهارداشت: هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات نظام است.

امام جمعه کنگان گفت: نباید به بهانه مراسم هفته دولت ادارات نیمه تعطیل و مردم برای انجان امور اداری خود سردرگم باشند.

محمودی افزود: رسالت مدیران و کارمندان خدمت رسانی به مردم است و نباید حق و حقوق آنان تضییع شود.

امام جمعه اهل سنت کنگان نیز گفت: اساس مسئولیت در نظام دینی خدمتگزاری به مردم است.

شیخ محمد جمالی افزود: هرگونه کارشکنی در انجام مسئولیت و کوتاهی در این راستا خلاف دین و قانون است.

امام جمعه سیراف نیز گفت: حیات سیاسی و معنوی جامعه در گرو غدیر است.

حجت الاسلام محمد صادق عاشوری با تاکید بر ضرورت پر رنگ برگزار شدن جشن‌های دهه ولایت افزود: پیامبر اعظم (ص) اولین مبلغ غدیر بود و انتقال پیام غدیر تکلیف همه امت اسلام است.

انتهای پیام/م

25پروژه عمرانی در کنگان آماده افتتاح است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.