هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: شرمنده هواداران استقلال شدیم و باید در بازی‌های آتی امتیاز‌های از دست رفته را جبران کنیم.

کریمی: شرمنده هواداران استقلال شدیم/ افسوس امتیاز‌های از دست رفته را می‌خوریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان على كريمى درباره توقف تیم استقلال تهران مقابل فولاد بیان کرد:تيم فولاد خوزستان براى كسب يک امتياز به ميدان آمده بود و ما هم سعى كرديم موقعيت سازى كنيم. از چند فرصتی كه داشتيم استفاده نكرديم و شرمنده هوادارانى كه امروز به ورزشگاه آمدند، شديم.

او ادامه داد :تمام تلاشمان را به كار گرفتيم تا موقعيت ايجاد كنيم و البته از چند موقعيت بهره نبرديم

کریمی درباره شرايط اين روزهاى استقلال گفت :طبيعتا بايد بازى هاى پيش رو را ببريم و سه امتياز كسب كنيم. طور حتم در آخر فصل بابت امتياز هايى كه از دست داديم، افسوس مى خوريم و فكر مى كنم در ديدار هاى آينده فرصت از دست دادن امتياز نداريم.

بازيكن تيم فوتبال استقلال افزود :بازيكنان جديد به تيم اضافه شدند و انشالله هماهنگ مى شويم تا در بازى ها پيروز باشيم.

او درباره بازى مقابل السد گفت :بازى مقابل السد حساس است و ما بايد بازى امروز را فراموش كنيم و تمام تلاشمان را به كار بگيريم تا در آزادى با حضور هواداران كار را تمام كنيم.

او افزود: تا امروز به خوبى نتيجه نگرفتيم ولى تيم جديد است و از هواداران مى خواهم ما را حمايت كنند.

كريمى بيان كرد: من نزديك ٢ ماه قبل از رقابت هاى جام جهانى مصدوم شدم و به ريكاورى پرداختم. در حقيقت در تمرينات بدنسازى تيم هم نبودم اما به درخواست مربى بازى كردم و در حال حاضر احساس خوبى دارم. هنوز به شرايط آرمانى نرسيدم اما اميدوارم بهترين بازى ها را براى تيمم انجام بدهم.


بیشتر بخوانید:رفیعی: هدف تیم، وقت تلف کردن نبود


انتهای پیام/

اظهارات علی کریمی پس از بازی با فولاد خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار