امیرمحمد فتاح پور و شقایق سید یوسفی در مرحله نیمه نهایی قایقران اسلالوم با رقیبان خود به رقابت پرداختند و به فینال راه یافتند.

فتاح پور و سید یوسفی به فینال قایقرانی اسلالوم راه یافتندبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پنجمین روز از بازی های آسیایی جاکارتا-پالمبانگ در حال برگزاری است و ورزشکاران کشورمان در رشته های مختلف به مصاف حریفان خود رفتند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

در آخرین روز از مسابقات قایقرانی اسلالوم نمایندگان کشورمان در 2 ماده کایاک اسلالوم آقایان و کانو اسلالوم بانوان با حریفان خود به رقابت پرداختند.

امیرمحمد فتاح پور در کایاک اسلالوم با دیگر رقبای خود به رقابت  پرداخت و در پایان با ثبت زمان ۱۰۰.۲۶ در جایگاه هشتم قرار گرفت و راهی فینال شد.

شقایق سید یوسفی در کانو اسلالوم در مقابل حریفان خود قرار گرفت و توانست با ثبت رکورد 277.14 به فینال این مسابقات راه پیدا کند.

روز گذشته کنارنگ و رازقیان در فینال ماده های کانو اسلالوم آقایان و کایاک اسلالوم بانوان حضور داشتند اما از کسب مدال باز ماندند و در رده های 8 و 7 جدول ایستادند.


بیشتر بخوانید: رازقیان و کنارنگ از کسب مدال باز ماندند 


انتهای پیام/

نمایندگان قایقرانی اسلالوم فینالیست شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار