مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از افتتاح ترمینال کانتینری جزیره نگین بوشهر با اراضی پشتیبانی به مساحت ۲۵ هکتار در هفته دولت امسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سیاوش ارجمندزاده  مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته و طرح‌های مهمی را در دست اجرا داریم.

وی ادامه داد: گام‌های بسیار مهمی در راستای بهبود وضعیت بنادر در استان بوشهر آغاز شده است و طرح‌های مهمی از جمله توسعه زیرساخت‌های در جزیره نگین بوشهر در دست اجرا است که تکمیل این طرح‌ها زمینه‌ساز رونق فعالیت‌های بندری در این استان است.

ارجمندزاده بیان کرد: بهبود وضعیت زیرساخت‌های دریایی و توسعه بنادر استان بوشهر می‌تواند زمینه برای توسعه فعالیت‌های دریایی در زمینه‌های ذکر شده فراهم سازد و در همین راستا توسعه زیرساخت‌های بندری بوشهر در دستور کار است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اضافه کرد: طرح توسعه بندر بوشهر در مجتمع بندری نگین شامل سه پایانه کانتینری، چند منظوره و فله مایع در مساحت ۲۰۰ هکتار طراحی شده است.

وی از افتتاح ترمینال کانتینری جزیره نگین بوشهر با اراضی پشتیبانی به مساحت ۲۵ هکتار در هفته دولت امسال خبر داد و بیان کرد: با همکاری بخش خصوصی ۹۰۰ میلیارد ریال در اجرای این پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

ارجمندزاده خاطرنشان کرد: اسکله ترمینال کانتینری نگین دارای ۳۰۰ متر طول و ۳۰ متر عرض است که زمینه تردد کشتی‌های ۲۰ هزار تنی در بندر بوشهر فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ف

ترمینال کانتینری جزیره نگین بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.