معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: شهریور ماه امسال همایش همیار مشاور با حضور ۴۰۰ دانش آموز در استان برگزار خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ علی شورزاده معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان درنشست با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: از برگزاری همایش همیار مشاور با حضور ۴۰۰ دانش آموز دختر و پسر در شهریور ماه امسال در استان خبر داد و گفت: ارتقاء سطح بهداشت روان دانش آموزان ، آگاه سازی و آموزش مهارت‌های زندگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی از اهداف این همایش است.
وی با بیان این که فعالیت‌های زیادی در آموزش و پرورش در حوزه پرورشی و فرهنگی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی انجام می‌شود ، افزود: تعامل و همکاری بیشتر این دو نهاد می‌تواند اثر بخشی این فعالیت ها را بیشتر کند.
شورزاده گفت: توانمند سازی و آموزش نیروی انسانی ، دانش آموزان و خانواده‌ها از جمله برنامه‌ها و طرح‌های معاونت در بحث سلامت روان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است و برای هر کدام برنامه‌های ویژه‌ای پیش بینی شده است .
ریواده دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان گفت: شورای هماهنگی ظرفیت و آمادگی لازم را برای اجرای برنامه‌های مشترک در بحث مشاوره را دارد تا هماهنگی‌ها و همکاری‌های لازم جهت اجرای بهتر و سریع‌تر طرح‌ها و برنامه صورت گیرد.
انتهای / ب


همایش همیار مشاور با حضور ۴۰۰ دانش آموز در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.