پلیس روسیه هفت مورد شکایت از دخترانی دریافت کرده که گفته‌اند یک جوان با وعده ازدواج از آنها کلاهبرداری کرده است.

پلیس روسیه در تعقیب مردی که با وعده ازدواج از ۷ دختر کلاهبرداری کرده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، پلیس روسیه اعلام کرد هفت مورد شکایت از دخترانی دریافت کرده که گفته‌اند به خاطر ابراز علاقه دروغین یک جوان، اموال خود را از دست داده‌اند.

این دختران که همگی بالای 27 سال دارند، از مردی شکایت کرده‌اند که برای شماری از مالباختگان، خود را «کازنتسف» و برای برخی دیگر خود را «آلبرت» معرفی کرده بود.

طبق اعلام سخنگوی وزارت کشور روسیه، مرد کلاهبردار در ملاقات با دختران، خود را تاجری شناخته‌شده و کارشناس ساخت و ساز معرفی می‌کرد. وی به دختران می‌گفته همسرش را از دست داده و اکنون به دنبال شریک جدیدی برای زندگی است.

بر اساس شکایات مالباختگان، آنها پس از چندین ملاقات در عشق دروغین او گرفتار می‌شدند و او می‌توانست با اعتمادی که به دست آورده بود به آپارتمان آنها رفته و اموال آنها را سرقت کند.

در یکی از این موارد، یکی از شاکیان این پرونده، سیصد هزار روبل (4400 دلار) از بانک وام گرفته بود تا آپارتمان خود را بازسازی کند و فرد کلاهبردار به این دختر وعده داد تا به او در این خصوص کمک کند؛ اما پس از گرفتن پول ناپدید شد و قربانی بدون یافتن شریک زندگی آینده خود، پول بازسازی خانه‌اش را نیز از دست داد و بدهکار بانک شد.

پلیس روسیه تصویر مظنون را منتشر کرده تا شاید بتواند او را پیش از آنکه با وعده ازدواج از فرد دیگری کلاهبرداری کند، دستگیر کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار