در آخرین روز از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جمعه دوم شهریور، پدیده در استادیوم امام‌رضا (ع) مشهد، میزبان تیم پیکان خواهد بود.

پدیده،برای حفظ منافع میجنگد به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،در آخرین روز از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جمعه دوم شهریور، پدیده صدر نشین فعلی لیگ برتر،در استادیوم امام‌رضا (ع) مشهد، میزبان تیم پیکان خواهد بود.
 
اما موضوعی که شاید در این بازی برای پدیده‌ای‌های دقیقه ۹۰ مشکل‌ساز شود، خط دفاع قوی پیکان است که هفته گذشته بعد از ۳۰۷ دقیقه اولین گل خود را در دیدار با گسترش فولاد دریافت کرد.
 
وحید شیخ‌ویسی دروازه بان پیکان توانسته بود دروازه خود را برابر تیم‌های استقلال، سایپا و سپاهان بسته نگاه دارد که باید دید پدیده می‌تواند این روند را تغییر دهد یا خیر.

همه این‌ها در شرایطی است که پیکان در این چهار هفته تنها توانسته است  یک پیروزی به‌دست آورد و در رده ششم جدول قرار دارد و تنها اختلافش با پدیده  ۳ امتیاز است و حتی میتوان گفت انگیزه زیادی برای صدرنشین شدن دارد.
 
اما تیم فوتبال پدیده روز جمعه به‌دنبال کسب چهارمین پیروزی پیاپی خود است تا بتواند عنوان صدرنشینی خود را برای هفته دوم تمدید کند و باتوجه‌به نزدیک بودن امتیازات تیم‌های رقیب، پدیده کار سختی پیش‌رو دارد.
 
در این هفته، پرسپولیس خارج از خانه به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود. سپاهان هم میزبان تراکتورسازی است و درصورت پیروزی پرسپولیس و سپاهان و شکست یا تساوی پدیده، صدر جدول دراختیار مشهدی‌ها نخواهد ماند.
 

پیکن فوتبال با برنامه ای در مقابل حریفانش ارائه می کند

 
ساکت الهامی مربی پدیده در نشست خبری قبل از بازی گفت: بازی ما مقابل پیکان بازی آسانی نخواهد بود؛پیکان تیم حرفه ای و قابل احترامی است و فوتبال با برنامه ای در مقابل حریفانش ارائه می کند.
 
وی در خصوص شرایط فعلی پدیده اظهار داشت: بچه های ما در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و تمام تلاششان را برای خوشحالی مردم مشهد انجام میدهند و با حضور پرشور هواداران امیدواریم بتوانیم بازی خوبی مقابل پیکان انجام دهیم.
 
الهامی در مورد اتفاقی بودن یا نبودنِ صدر نشینی پدیده گفت: ما برای نتیجه های خوبی که در هفته های گذشته به دست آوردیم تلاش کردیم؛اما نمی توان گفت دیگر جدول تغییری نخواهد داشت و قطعا جایگاه هیچ تیمی به این زودی مشخص نخواهد شد.
 
مربی پدیده در مورد محرومان و مصدوم های تیم هم تصریح کرد: تیم ما هیچ محروم و مصدومی ندارد و تمام بازیکنان در شرایط ایده آل هستند.
 

تیم پدیده تیم قابل احترامی است و ما قطعا بازی سختی را مقابل آن ها خواهیم داشت

 
 مجید جلالی سرمربی باشگاه پیکان هم در نشست خبری قبل بازی در مورد بازی فردا گفت: این بازی برای ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و بچه های ما برای این بازی انگیزه زیادی دارند چرا که قرار است در مقابل تیم صدر جدول بازی کنیم.
 
وی در خصوص عملکرد ضعیف باشگاه پیکان در فاز حمله برخلاف فاز دفاعی که عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است گفت: تیم ما هر چه که به جلو خواهد رفت کامل تر خواهد شد و عملکرد بهتری از خود نشان خواهد داد.
 
جلالی افزود: تیم ما پایان هر فصل نتایج خوبی را کسب می کند و به همین دلیل بازیکنان خوبی که ما پرورش دادیم فصل بعد به تیم های بزرگتر می روند؛به همین دلیل تا دوباره هماهنگ شدن تیم مدتی زمان می برد.
 
سرمربی باشگاه پیکان در مورد مقطعی یا ادامه دار بودن وضعیت فعلی باشگاه پدیده در جدول گفت : هر تیمی که در 4هفته اول لیگ 9امتیاز کسب کند قطعا تیم خوبی است و اما اگری در این وجود ندارد.
 
وی در مورد محرومان و مصدومان باشگاه پیکان هم اظهار داشت: ما محروم و مصدومی نداریم و تمامی بازیکنان در خدمت تیم هستند.
 
زمان برگزاری این دیدار، ساعت۱۸:۳۵ است و فروش بلیت بازی پدیده و پیکان به‌صورت اینترنتی از سه شنبه آغاز شده است، هواداران ازطریق سایت Qrticket.ir می‌توانند بلیت این دیدار را به قیمت ۸ هزارتومان، تهیه کنند.
 
انتهای پیام//ع.ع
 
گزارشگر: علی اکر علی آبادی
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.