استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد در هفته دولت ۴۷ طرح عمرانی، خدماتی و بهداشتی در مناطق مختلف شهری و روستایی مهاباد به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از مهاباد،معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد با اشاره به اینکه امسال در هفته دولت 47 طرح عمرانی، بهداشتی و خدماتی با یکهزار و 210 میلیارد ریال هزینه در این شهرستان به بهره برداری می رسد گفت: از این تعداد طرح ، 37 طرح عمرانی شهری و روستایی و 10 طرح تولیدی و خدماتی است.

شجاعی با بیان اینکه در این هفته هشت طرح دیگر نیزگلنگ زنی می شود، تصریح کرد: مرکز خدمات جامع سلامت، افتتاح پلی کلینیک مهاباد، فیدر جدید تعدیل بار برق، واحد بذر اصلاح شده، آبرسانی به روستاهای پیر مکاییل و کهنه ده ،افتتاح چمن مصنوعی، کلنگ زنی سالن تیراندازی مهاباد، افتتاح خانه بهداشت روستای کلیجه، افتتاح دو واحد بوم گردی منطقه سهولان و افتتاح اولین بوستان روستایی گاپیس از جمله طرحهای آماده بهره برداری و قابل افتتاح در هفته دولت است.

معاون استاندار آذربایجانغربی، همچنین با بیان اینکه گازرسانی به روستای کوسه کهریز در هفته دولت انجام می شود، گفت: امسال یکهزار و 200 میلیارد ریال در بخش گازرسانی جذب شده و عملیات گازرسانی در بخش خلیفان، اوزون دره و جاده برهان - مهاباد در دست اجراست.      

انتهای پیام/ع

افتتاح طرح های مختلف در هفته دولت

برچسب ها: وزارت کار ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.