هفته فیلم سینمای صربستان با نمایش هفت فیلم در پردیس سینمایی گلستان شیراز آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی آذری مدیر اجرایی پردیس سینمایی گلستان گفت: هفته سینمای صربستان تا هفتم شهریور ادامه دارد و هفت فیلم برتر سال‌های اخیر سینمای این کشور آماده کران است.

وی افزود: این جشنواره امروز با فیلم خاطرات لوکوموتیوران به کارگردانی میلوس رادویچ آغاز و فیلم مرثیه‌ای برای خانم جی محصول سال ۲۰۱۷ به کارگردانی بوجان وولتیک اکران می‌شود.

مدیر اجرایی پردیس سینمایی گلستان با بیان اینکه سوم شهریور ماه امسال فیلم سرزمین محصور به کارگردانی گوران رادووانوویچ محصول سال ۲۰۱۷ اکران می‌شود، افزود: چهارم شهریور هم نمایش فیلم جداشده به کارگردانی ملادن کواواویچ محصول سال ۲۰۱۳ به روی صحنه می‌رود.

وی با اشاره به اینکه پنجم شهریور ماه امسال فیلم خارج از جنگل محصول سال ۲۰۱۷ اکران می‌شود، و اثری به کارگردانی مارکو کاستیک است، تصریح کرد: ششم شهریور ماه امسال نیز فیلم مردی که از گاوریلو پرنسیپ دفاع کرد، محصول سال ۲۰۱۴ ساخته سرجان کالجویچ به روی پرده نمایش می‌رود.

آذری اضافه کرد: هفتم شهریور نیز فیلم فرزند هیچکس محصول سال ۲۰۱۴ به کارگردانی ووک رزوموویچ نمایش داده می‌شود، و در آخرین روز این جشنواره کارگردان و نویسنده فیلمنامه فرزند هیچکس برای اکران فیلم حضور دارد و نقد بررسی این فیلم برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی پردیس سینمایی گلستان با تاکید بر اینکه تماشای فیلم‌ها در سینما برای دوستان آزاد و رایگان است، اظهار کرد: فیلم‌های ذکر شده پنجشنبه تا سه شنبه از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه اکران می‌شود و فیلم روز چهارشنبه از ساعت ۱۸ برگزار می‌شود که پس از آن نشست سینمایی و کارگاهی تا ساعت ۲۱ ادامه دارد.

گفتنی است، مسئول امور بین‌الملل سینمای صربستان و محمد مهدی عسکرپور منتقد، کارگردان و تهیه‌کننده سینما هم حضور دارند.
انتهای پیام/ت

فیلم‌های منتخب سینمای صربستان در شیراز به روی صحنه می‌رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار