معاون عمرانی استاندار یزد گفت: همزمان با هفته دولت ۴۵۴ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر هزار و ۱۳۴ میلیارد تومان در استان افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محسن صادقیان  معاون عمرانی استاندار یزد در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته دولت ۴۵۴ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر هزار و ۱۳۴ میلیارد تومان در استان به بهره برداری می‌رسد. 

صادقیان افزود: در هفته دولت ۴۳۷ طرح عمرانی ، آموزشی ، صنعتی ، کشاورزی و گردشگری افتتاح   هشت طرح در مرحله نهایی بهره برداری و عملیات اجرایی 9 طرح نیز آغاز می شود.

 وی گفت: این طرح ها  شامل، ۲۴ طرح آموزشی ، ۲۸ طرح صنعتی، ۳۷ طرح کشاورزی ،۲۴۲ طرح عمرانی، ۴۹ طرح فرهنگی و ۴۹ طرح گردشگری است  که زمینه اشتغال سه هزار و 58 نفر را فراهم می کند.

معاون عمرانی استاندارافزود: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر هزار و ۱۳۴ میلیارد تومان اجرا شده است که از این میزان ،  ۱۷۲ میلیارد تومان از محل منابع اعتباری ملی  ، 70  میلیارد تومان از محل منابع استانی ، ۴۷ میلیارد تومان منابع داخلی دستگاه‌ها و ۸۳۰ میلیارد تومان از بخش خصوصی و ۱۴ میلیارد اتومان از بخش خیری  تامین می شود.

صادقیان با اشاره به وضعیت فاضلاب استان گفت: برای اولین بار در استان طرحی برای بازچرخانی فاضلاب در سفره‌های آب زیر زمینی انجام می شود که اجرای آن را موسسه کوثر به عهده دارد.

وی با بیان اینکه تنها ۳۰ درصد از شهروندان از طرح فاضلاب شهری استفاده می کنند افزود: شهرداری موظف است باقی مانده طرح را بعد از تصویب در شورای اسلامی شهر اجرا کند.

صادقیان با اشاره به مشکل  فاضلاب در زارچ و شاهدیه  گفت: بخشدار زارچ و شاهدیه و مرکز  بهداشت استان موظف شده اند تا مشکل فاضلاب و وجود پشه در این منطقه را حل کنند.

انتهای پیام/ی

افتتاح ۴۵۴ طرح عمرانی در استان یزد

برچسب ها: هفته دولت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.