مراسم قرعه کشی رقابت‌های جوجیتسو بازی‌های آسیای برگزار شد و نمایندگان کشورمان، حریفان خود را شناختند.

حریفان جوجیتسوکاران ایران مشخص شدندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی جوجیتسو ایران با 8 ورزشکار (6 مرد و 2 زن) در هجدهمین دوره بازی های آسیایی شرکت کرده است و مراسم قرعه کشی رقابت‌های جوجیتسو بازی‌های آسیای برگزار شد و نمایندگان کشورمان، حریفان خود را شناختند.فردا (جمعه) در نخستین روز از این رقابت ها، «ناهید پیرهادی» در وزن  منهای 49 کیلوگرم بانوان و «امیرحسین خادمیان» در  وزن منهای 69 کیلوگرم و «مهران ستار» در وزن منهای 56 کیلوگرم به مصاف رقبا می روند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.


**قرعه کشی مسابقات بدین شرح است:

*زنان:

وزن منهای 49 کیلوگرم «ناهید پیرهادی» دور اول با ویتنام بازی دارد و در صورت برد با یکی از نمایندگان چین، تایلند و کامبوج روبرو می شود.

وزن منهای 62 کیلوگرم «نسیم محمدی» کار خود را با حریف تایلندی آغاز می کند و در صورت برتری سپس با برنده کره جنوبی و فیلیپین رقابت می کند.

*مردان:

وزن منهای 56 کیلوگرم «مهران ستار» دور اول با تایلند مصاف می دهد و در صورت پیروزی با برنده ازبکستان و عراق مبارزه می کند.

وزن منهای 62 کیلوگرم «احمد عیدی» ابتدا با اندونزی روبرو می شود و در صورتی که برنده شود با پیروز دیدار مغولستان و ترکمستان به میدان می رود.

وزن منهای 69 کیلوگرم «امیرحسین خادمیان» دور اول با قرقیزستان روبرو می شود و در صورت پیروزی با برنده قزاقستان و مغولستان روبرو می شود.

در منهای 77 کیلوگرم، تیم ایران 2 نماینده دارد که «حمید امرایی» با کویت مصاف می دهد و در صورت برتری با برنده اردن و چین تایپه رو در رو خواهد شد. در همین وزن «محمد منصوری» با قزاقستان و در صورت برتری با برنده اردن و بحرین پیکار می کند.

در منهای 85 کیلوگرم، تیم ایران 2 نماینده دارد که «محسن حمیدی» با اندونزی و در صورت برد با برنده مغولستان و قرقیزستان مبارزه می کند. در همین وزن «حبیب رنجبر» با مغولستان روبرو می شود و در صورت برتری با برنده قزاقستان و ترکمنستان مصاف خواهد داد.

در وزن منهای 94 کیلوگرم «مسعود جلیلوند» با مغولستان مبارزه می کند و در صورت برتری بعد با برنده اردن و ترکمنستان دیدار می کند.


بیشتر بخوانید: نتایج کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸- اندونزی (روز چهارم)


انتهای پیام/

مراسم قرعه کشی رقابت های جوجیتسو برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار