ملی پوشان بانوی کشورمان در فینال A روئینگ ۲ نفره سبک وزن در مکان دوم ایستادند و به مدال نقره بازی‌های آسیایی جاکارتا دست یافتند.

مدال نقره برای روئینگ 2 نفره بانوانبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ششمین روز از بازی های آسیایی جاکارتا-پالمبانگ 2018 در حال برگزاری است و ورزشکاران کشورمان در رشته های مختلف به مصاف حریفان خود رفتند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

امروز جمعه (2 شهریور) با برگزاری 7 فینال در رشته روئینگ، مسابقات روئینگ هجدهمین دوره ی بازی های آسیایی به پایان خواهد رسید. ما در 5 فینال امروز نماینده و شانس کسب مدال خواهیم داشت.

نازنین رحمانی و مریم امید پارسا در فینال A روئینگ 2 نفره سبک وزن بانوان در مقابل حریفانی از چین، ژاپن، تایلند، کره و چین تایپه قرار گرفتند و در نهایت با ثبت زمان 7:48.38 در مکان دوم قرار گرفتند و موفق به کسب مدال نقره ی هجدهمین دوره ی بازی های آسیایی شدند.

پیش از این نازنین ملایی در روئینگ تک نفره سبک وزن بانوان توانسته بود مدال نقره ی دیگری را بدست آورد و مردان ما در 2 تک نفره و 2 نفره سبک وزن ماده موفق به کسب مدال نشدند.


بیشتر بخوانید: فتاح پور و سید یوسفی از کسب مدال در اسلالوم باز ماندند 


انتهای پیام/

روئینگ 2 نفره بانوان نقره ایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار