سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد تروریست‌های داعش و جبهه‌النصره از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند و این اقدام با اطلاع آمریکا انجام می‌شود.

استفاده تروریست‌ها از آوارگان به عنوان سپر انسانی در سوریه با اطلاع آمریکابه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری راشاتودی، وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد تروریست‌های داعش و جبهه النصره از شهروندان به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند، زیرا برخی از آن‌ها در یک اردوگاه پناهندگان در داخل سوریه و تحت کنترل آمریکا مخفی شده اند.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، در نشست خبری خود به خبرنگاران گفت: داعش و جبهه النصره وابسته به القاعده در یکی از بزرگترین اردوگاه‌های آوارگان بنام الرُکبان در نزدیکی مرز سوریه و اردن حضور دارند.

زاخارووا افزود: صد‌ها تن از اعضای داعش و النصره با در اختیار داشتن سلاح‌های سنگین در میان غیرنظامیانی که در واقع گروگان گرفته شده و به عنوان سپر انسانی استفاده می‌شوند، مخفی شده اند.

وی تصریح کرد: «اطلاعات ما نشان می‌دهد این امر با اطلاع ارتش آمریکا صورت گرفته است و نه مقامات سوریه و نه سازمان ملل به این اردوگاه دسترسی ندارند».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار