کمانداران کشورمان در تیر طلایی موفق شدند حریفشان را شکست داده و به مرحله یک چهارم ماده میکس کامپوند برسند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های تیراندازی با کمان بازی‌های آسیایی2018  که از صبح امروز(جمعه) در پالمبانگ آغاز شد ملی‌پوشان کشورمان در میکس کامپوند به مصاف حریفان خود رفتند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

تیم دو نفره  کامپوند کشورمان با ترکیب نیما محبوبی و فرشته قربانی در مرحله یک هشتم بازی‌های آسیایی در نخستین دیدار مقابل ژاپن قرار گرفت که توانست پس از رقابتی حساس و نفس گیر با نتیجه 152 بر 152 به تساوی برسد و در تیر طلایی پیروز میدان شود.

تیم ملی کشورمان با کسب  این نتیجه به مرحله یک‌چهارم صعود کرد و در این مرحله باید مقابل  کشور هند قرار بگیرد.

گفتنی است پیش از این تیم میکس ایران در مرحله یک هشتم حذف شد. در بخش انفرادی نیز ملی‌پوشان ریکرو از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

اما حاشیه این بازی موضوعی داشت که توجه بسیاری از خبرنگاران را به خود جلب کرد ،کنایه زهرا نعمتی ملی پوش کشورمان بود که کنار زمین برای تشویق ملی‌پوشان حضور داشت بعد از تمام شدن مسابقه به کنایه به آنها گفت حالا که وقت ناهار نیست من کنار زمین هستم.او روز گذشته در اثر اتفاقی عجیب و نادر به علت تنها 30 ثانیه تاخیر از گردونه رقابت ها حذف شد و از کسب مدال آسیایی بازماند.


بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

نتایج رقابت های تیراندازی  با کمان بازی های آسیایی جاکارتا



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار