کاش در بی بی سی یک اصولگرا هم بود + فیلم

فرداد فرحزاد، گزارشگری که به تازگی استعفای خود را از بی بی سی اعلام کرده، معتقد است بیشتر روزنامه نگارانی که این شبکه ۱۰ سال پیش استخدام کرد، از روزنامه‌های اصلاح طلب از ایران آمده‌اند.

کاش در بی بی سی یک اصولگرا هم بود + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرداد فرحزاد، مجری و گزارشگر بی بی سی فارسی، در صفحه توییترش، استعفای خود را از ادامه حضور در این شبکه اعلام کرد.

فرحزاد که از ده سال پیش و همزمان با تاسیس بخش فارسی بی بی سی، به استخدام این شبکه درآمده بود در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های اپوزیسیون به مسائل جاری در بی بی سی پرداخت.

او در پاسخ به سوالی در خصوص استنباط مردم از عملکرد بی بی سی مبنی بر اینکه «چرا این شبکه به سمت اصلاح طلبان غش کرده است؟»، می‌گوید: «ممکن است رگه‌هایی از حقیقت در آن (استنباط) وجود داشته باشد؛ دلیلش این است که بیشتر روزنامه نگارانی که بی بی سی ۱۰ سال پیش استخدام کرد، از روزنامه‌های اصلاح طلب از ایران آمده‌اند».

فرحزاد همچین به نحله فکری کارمندان بی بی سی اشاره کرده و می‌افزاید: «البته از میان همکاران من کسانی هستند که در زندگی شخصی‌شان سلطنت طلبند، براندازند، اما شاید خیلی دور از واقعیت نباشد که بگوییم اکثر روزنامه نگارانی که در بی بی سی فارسی کار می‌کنند، اصلاح طلبند».

او با تاکید دوباره بر حضور حداکثری اصلاح طلبان در کنار همکاران سلطنت طلب و براندازانش در این شبکه می‌افزاید: «البته که ما اصولگرا در بی بی سی فارسی نداریم...‌ ای کاش اصولگرا هم در بین ما بود تا رنگین کمان را ما پر رنگ‌تر می‌کرد».

 

 

انتهای پیام/

 

نظر فرداد فرحزاد درباره جهت گیری سیاسی بی بی سی + فیلم

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مملی
۲۳:۱۱ ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
احمدی نژاد خوبه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۰۵ مهر ۱۳۹۷
ما نفهمیدیم اصلاح طلبها .طالب چه نوع اصلاحاتی هستن که وضع ما الان اینجوریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
مرگ بر انگلیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۰۲ شهريور ۱۳۹۷
ننگ بر این بی بی سی
آخرین اخبار