سرمربی تیم ملی کبدی بانوان گفت: دختران ایران 7 ماه تمام تلاش و صبوری کردند و امروز با کسب مدال طلا مزد زحماتشان را کرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، شایلا جین سرمربی تیم کبدی بانوان ایران پس از قهرمانی تیم ملی کبدی بانوان در بازی های آسیایی جاکارتا 2018 اظهار کرد: این پیروزی خیلی مهم بود هم برای من و هم برای مردم ایران به این خاطر که خیلی وقت بود که فدراسیون کبدی ایران از من مدال طلا درخواست می کرد. من از فدراسیون و مسئولان تشکر می کنم که این قدر  صبوری کردند.

خبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

وی افزود: البته من هندی هستم و هند را خیلی دوست دارم اما فکر می کنم که کبدی را دردرجه اول دوست دارم وقتی کنار ایران هستم باید هدایت این تیم را به خوبی انجام دهم و از بازیکنانم حمایت کنم.

شایلا خاطر نشان کرد: دختران ایرانی خیلی سخت کوش هستند و تناسب اندام دارند. این برای هند باید الگو باشد که دختران ایران در تمام رشته ها فعالیت می‌کنند. به این دلیل است که در هفت ماهی که کار کردیم بازیکنان ایرانی پیشرفت زیای داشتند ما ابیشتر به تاکتیک ها پرداختیم و موفق شدیم. 


بیشتربخوانید:کبدی بانوان با شکست هند قهرمان بازی‌های آسیایی شد

 


انتهای پیام/

پیروزی تیم کبدی بانوان مقابل قهرمان جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار