سرمربی تیم ملی استقامت دوچرخه سواری گفت : رقبای ما خود را از سطح آسیا جدا کرده و در اروپا رکاب می زنند.

هاشمی کندی :رقیبان ما خود را از آسیا جدا کرده و در اروپا رکاب می دهندبه گزارش    خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رسول هاشم کندی سرمربی تیم ملی استقامت دوچرخه سواری ایران پس از ششم شدن  آروین معظمی گودرزی در بازیهای آسیایی جاکارتا گفت: به نظرمن نتایج تیم استقامت دوچرخه سواری به بدشانسی مربوط نمی شود بلکه از دو یا سه سال گذشته شرایطی برای باشگاههای دوچرخه سواری در کشورمان به وجود آمد که این رشته را با مشکل روبه رو کرد.

وی ادامه داد: باشگاه ها نتوانستند به سمت حرفه ای گری بروند در حالی که رقیبان ما و تیم هایی که در آسیا مطرح نبودند به سمت ساختارسازی حرفه ای رفتند و نتیجه اش را در این دوره دیدند.

 اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او ادامه داد:این دوره در بازی‌های آسیایی در بخش استقامت نتیجه نگرفتیم در حالی که همه کارها را با حمایت فدراسیون انجام دادیم و طبق برنامه پیش رفتیم.رقیبان ما خود را از آسیا جدا کرده و الان در سطح دوچرخه سواری اروپا برنامه ریزی می کنند و در اروپا صاحب کمپ آماده سازی هستند.قزاقستان پیشرفت قابل ملاحظه ای کرده و نفراتش در اروپا مسابقه می دهند.این رشته ورزشی ،در جهان سبک و سیاق حرفه ای پیدا کرده و ما هم باید به سمت حرفه ای شدن برویم.


بیشتر بخوانید:معظمی از کسب مدال بازماند


انتهای پیام/

اظهارات کندی درباره عملکرد بد تیم ملی استقامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار