مدیر انجمن سینمای جوان خوزستان علت خاموشی و قطع برق انجمن هنرهای تجسمی و سینمای جوان خوزستان را تشریح کرد.

حمید آل حمودی، مدیر انجمن سینمای جوان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، درخصوص علت قطع برق این انجمن گفت: برق انجمن سینمای جوان، موزه معاصر و انجمن هنرهای تجسمی مشترک بوده که بدلیل بدهی و پرداخت نشدن قبوض از سوی پیمانکار موزه هنرهای معاصر، برق آن ها قطع شده است.

وی با بیان اینکه پرداخت بخشی از بدهی قبوض برق بر عهده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی بر عهده کاربران و پیمانکار موزه هنرهای معاصر است، افزود: اداره فرهنگ و ارشاد برای دریافت اشتراک جدا تقاضا داده و مبلغ هم به اداره برق واریز شده، ولی دلیل اختلاف بین اداره کل ارشاد با پیمانکار موزه هنرهای معاصر این مجموعه تاکنون برق این مجموعه ها مذکور وصل نشده است.

محمد عدیلی پور، رییس انجمن هنرهای تجسمی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اینکه حدود یک ماه است که برق انجمن سینمای جوان، موزه معاصر و انجمن هنرهای تجسمی قطع شده بیان داشت: این در حالی است که پرداخت بخشی از قبوض برق بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و بخشی دیگر بر عهده پیمانکار موزه هنرهای معاصر است و اداره ارشاد بدهی را به حساب سازمان برق به منظور وصل مجدد برق واریز کرده است.

وی با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان 11 ماه پیش، مبلغ 20 الی 22 میلیون تومان برای دریافت اشتراک و پلاک مجزای برق پرداخت کرده اظهار کرد: پلاک اشتراک صادر شده، ولی سازمان برق تاکنون اقدامی انجام نداده است.

عدیلی پور اذعان داشت: مقرر شده بود تا روز سه شنبه هفته گذشته ترانس برق برای جدا کردن برق این مجموعه آورده شود، ولی تاکنون سازمان برق ترانس نیاورده و برق هم وصل نشده و همچنان سینمای جوان و انجمن هنرهای تجسمی در خاموشی به سر می برند.

حال باید منتظر بمانیم چه زمانی قرار است روشنایی به سینمای جوان خوزستان و انجمن هنرهای تجسمی استان باز می گردد.

انتهای پیام/گ

قطع برق روستاهای خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.