امام جمعه مهریز ضمن تبریک آغاز هفته دولت، دل سپردگی به ارزش‌های انقلاب اسلامی و تلاش خالصانه و مومنانه را از ویژگی‌های بارز شهیدان رجایی و باهنر دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ امام جمعه مهریز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت خاطرنشان کرد: انقلابی بودن ودل سپردگی به ارزش‌های انقلاب اسلامی، از ویژگی‌های اساسی این دو بزرگوار است و آن‌ها مظهر کار و تلاش مومنانه و پایبندی به اصول و ارزش‌های اسلام و انقلاب هستند و این همان عامل زنده ماندن یاد آن‌ها در دل و جان مردم است.

حجت الاسلام محی الدینی افزود: این دو بزرگوار که از مقام‌های تراز اول نظام بودند، اخلاص و روحیه خدمتگزاری داشتند و مردمی بودند و از پست و مقام خود و مسئولیت‌های محوله برای تامین مالی آینده خود سوء استفاده نمی‌کردند.

وی ویژگی‌های یک دولت کارآمد و خدمتگزار در نظام جمهوری اسلامی را برشمرد و تاکید کرد: خدمت صادقانه و خالصانه به مردم، داشتن روحیه جهادی، صداقت در وعده و مبارزه با هر نوع فساد و جوانگرایی از شاخصه‌های یک دولت کارآمد و پویا است که امیدواریم دولت نیز در این شرایط بد اقتصادی، با تلاش و تدبیر، در رفع مشکلات و بهبود وضعیت معیشت مردم قدم‌های مثبتی بردارد.

محی الدینی ولادت با سعادت حضرت امام هادی (ع) را تبریگ گفت و اظهار داشت: امام هادی (ع) یکی از پیشتازان دانش و تقوا و کمال است که وجودش مظهر فضایل اخلاقی و کمالات نفسانی است و الگوی حق گویان و ستم ستیزان است. ایشان در حفظ خط فکری و فرهنگی تشیع و جلوگیری از القائات مخالفان تلاش می‌کردند.

وی همچنین عید بزرگ و سعید غدیرخم را در روز پنجشنبه ۸ شهریورماه تبریک گفت و عنوان کرد: این عید، اشرف الاعیاد است و در این روز مهمترین واقعه تاریخی اسلام یعنی تعیین امام و، ولی در جامعه اسلامی توسط خاتم پیامبران، حضرت محمد (ص) رقم خورد و اگر این واقعه رخ نمی‌داد، رسالت پیامبر به عنوان مهمترین هدف بعثت ایشان، بی ثمر و بی نتیجه می‌ماند.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه مهریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار