رویت یک یوفوی تقریبا نامرئی در آسمان برزیل موجب حیرت مردم محلی شد.

رویت یوفوی نامرئی عجیب در آسمان برزیل! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مانور یک یوفوی تقریبا نامرئی در آسمان برزیل موجب حیرت مردمان محلی در یکی از دهکده های این کشور شد. ویدئویی که منتشر شده است چند نفر از ساکنان محلی را در حالی که یک یوفوی حلقوی سیاه رنگ متحرک را در آسمان تعقیب می کنند و مشغول دعا به زبان اسپانیولی هستند نشان می دهد. چند نفر از آنها نیز در حالی که با تلفن همراه مشغول تهیه فیلم  هستند دیده می شوند.


بیشتر بخوانید:میلیونری که آشغال جمع می کند! +فیلم 


در این ویدئو مشاهده می شود هنگامی که  این یوفوی عجیب به قسمتی از آسمان که صاف و  بدون ابر است می رسد ناگهان ناپدید می شود و سپس با رسیدن به ابرها دوباره ظاهر می شود. این یوفو پس از چند دقیقه مانور در آسمان در حالی که ساکنان محلی همچنان آن را در آسمان تعقیب می کردند ناگهان ناپدید شد.

گفتنی است؛ این حادثه بعدظهر روز چهارشنبه و در آسمان دهکده "آپئو" واقع در اطراف شهر "کلارس" برزیل رخ داد. در ادامه می توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

وحشت ساکنان محلی از یوفوی حلقوی در آسمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۰:۰۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
نه بابا اون پایین تصویر یه جا آتش گرفته این حلقه دود انفجاری اون آتشه ! یوفو کجا بود سرکاریه !!
Germany
ناشناس
۰۰:۰۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
نه بابا اون پایین تصویر یه جا آتش گرفته این حلقه دود انفجاری اون آتشه ! یوفو کجا بود سرکاریه !!
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۰۰:۱۸ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
حالا یوفوی چی چی هس اصلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۰۳ شهريور ۱۳۹۷
این احتمالا امواج رادیویی باشه که با فرستادن آن به لایه ی بالاییه اتمسفر پدید آمده است هرچند این فرستنده باید این امکان را داشته باشد البته با میدان وسیع از دکلها با فرکانس مورد نظر .