سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت:تیم ما شخصیت واقعی خودش را در بازی امروز نشان داد و بازیکنانمان با تلاش خود تیم را جمع کردند و به آنچه که می‌خواستند رسیدند.

فشار بازی بسیار زیاد بود/امیدوارم بتوانیم این روند رو به رشد را ادامه دهیم به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در نشست خبری بعد از بازی مقابل تیم پیکان تهران افزود:بازی را خیلی خوب آغاز کردیم؛ در نیمه اول بازی را از دست دادیم و خوب بازی نکردیم و اجازه دادیم تیم حریف صاحب فضای بیشتری شود و تیم ما تحت فشار قرار گیرد.

وی تصریح کرد:نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و حتی می‌توانستیم ۳ یا ۴ گل بزنیم و با اختلاف بیشتری بازی را به پایان برسانیم، اما موقعیت‌های بسیاری را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد با بیان اینکه هر چه رو به جلو می‌رفتیم استرس پیروزی بیشتر می‌شد گفت:هنگامی که موقعیت‌های زیادی را به دست می‌آوری و از آن‌ها استفاده نمی‌کنی در واقع این فرصت را به تیم حریف می‌دهی تا به دروازه شما حمله کند؛ این اتفاق افتاد و روی یک اشتباه فردی گل را دریافت کردیم.

گل محمدی با اشاره به اینکه بازی امروز بازی زیبایی بود افزود:به تیم پیکان و آقای جلالی تبریک عرض می‌کنم بابت فوتبال بسیار خوبی که به نمایش گذاشتند؛ به هوادارانمان هم تبریک می‌گویم، چون جانانه تیم را تشویق کردند روحیه زیادی به تیم ما دادند و احساس می‌کنم پشت گرمی و پشتیبان خوبی در اینجا دارم و امیدوارم که بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

وی با اشاره به نحوه قضاوت تیم داوری تصریح کرد:قبل از اخراج بنده از زمین، صحنه‌هایی اتفاق افتاد و داور آن‌ها را نگرفت و این موضوع باعث شد جریان بازی به نفع تیم حریف شود و در آن لحظه که من ضربه‌ای را از روی عصبانیت به بطری آب زدم معتقدم اخراجم به درستی صورت گرفت.


موقعیت‌های بسیاری به تیم پدیده دادیم


مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران نیز درباره بازی با پدیده مشهد گفت:شانس ضدحمله‌های متعددی را به تیم حریف دادیم در حالیکه روی این موضوع قبلا کار کرده بودیم؛ اغلب موقعیت‌هایی که تیم پدیده به دست آورد از طریق ضدحمله بود و ما نتوانستیم جلوی این ضد حملات را بگیریم.

وی با بیان اینکه مشکلات تیمش قابل جبران است افزود:در بخش حمله هم مشکلاتی را داریم و این شانس رابه حریف دادیم تا بهتر بازی کند و نتیجه دلخواهش را بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران تصریح کرد:بعنوان کسی که سال‌ها در این فوتبال بوده ایم توصیه‌ای را به داوران می‌کنم و آن این است که اگر داوری متوسط، اما شجاع باشد پیشرفت می‌کند؛ داوری که ملاحظه گر باشد و از فضای استادیوم بترسد به جایی نخواهد رسید.

جلالی با اشاره به نحوه قضاوت تیم داوری گفت:صحنه‌هایی بود که داور می‌توانست بهتر عمل کند مانند لحظه‌ای که گل اول را دریافت کردیم؛ سوت‌های داور باعث شد تا تیم ما به عقب برگردد، اما من این‌ها را جزئی از فوتبال می‌دانم.

وی با بیان اینکه پدیده مشهد تیم خوبی است افزود:این تیم بازیکنان چابک و خوبی در اختیار دارد و در ضد حمله بسیار خوب عمل می‌کند، اما این حربه در مقابل هر تیمی جواب نمی‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران با اشاره به عملکرد بازیکنانش در بازی امروز تصریح کرد:مدافعین و هافبک‌های تیم ما بازی خوبی را به نمایش نگذاشتند و هر دو گل را روی اشتباه مدافعین کناری تیم مان دریافت کردیم.

جلالی گفت:تیم‌های این دوره لیگ کشور به مراتب از گذشته بهتر شده اند و کیفیت بازی‌ها نیز از کیفیت تیم‌ها پیشی گرفته است.
 
انتهای پیام//ج.ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.