حمیده عباسعلی با شکست برابر نماینده ژاپن از راهیابی به فینال بازی های آسیایی باز ماند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،کاروان ورزشی ایران در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ این دوره از رقابت‌ها با ۳۷۸ ورزشکار از ۲۹ فدراسیون و در ۴۲ رشته شرکت کرده است و مراسم افتتاحیه این بازی‌ها روز (شنبه) ۲۷ مردادماه برگزار و مسابقات به طور رسمی از روز یکشنبه ۲۸ مردادماه آغاز شد.  

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

حمیده عباسعلی در مرحله نیمه نهایی برابر نماینده ژاپن روی تاتامی رفت و  با شکست 2 بر یک برابر نماینده ژاپن از راهیابی به فینال بازی های آسیایی باز ماند و برای کسب مدال برنز به مصاف تای هونگ از ویتنام می رود.

او پیش از این نماینده وزن مثبت 68 کیلوگرم کشورمان در نخستین مبارزه خود و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف حریفی از ازبکستان رفت و با نتیجه 7 بر صفر حریف خود را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

پیش از این و در دیگر دیدار امروز سجاد گنج زاده نماینده کاراته مردان کشورمان با شکست دادن حریفانی از فلسطین، عربستان و قرقیزستان راهی فینال بازی های آسیایی شد.


بیشتر بخوانید: حریفان کاراته کاهای ایران مشخص شدند


انتهای پیام/

شکست عباسعلی برابر نماینده ژاپن در بازی های آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار