در دومین روز از رقابت های سه روزه سوارکاری امتناع اسب ملی پوش کشورمان باعث اخراج او شد.

اخراج ترابی نماینده کشورمان از رقابت های آسیاییبه گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در دومین روز از رقابت‌های سه روزه سوارکاری، طوفان ترابی نماینده کشورمان به رقابت با حریفان پرداخت. ترابی، در رقابت‌های سه‌روزه (Eventing) بازی‌های آسیایی، در بخش صحرایی (روز دوم) این مسابقات از ادامه مسیر انصراف داد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

در لیست نهایی غیر رسمی منتشر شده توسط جایگاه داوران مسابقات، عنوان اخراج برای طوفانی ترابی درج گردیده که سه بار امتناع اسب از پرش دلیل این اخراج او بیان شده است.

پیش از این ترابی در روز اول رقابت‌های سه روزه در جایگاه نهم قرار گرفته بود.

در پایان روز دوم رقابت‌های سه روزه بازی‌های آسیایی جاکارتا، در بخش تیمی، تیم ژاپن با ۸۱.۴۰ خطا در جایگاه اول، تیم تایلند با ۱۰۶.۷۰ خطا در جایگاه دوم و تیم هند با ۱۱۳.۳۰ خطا در جایگاه سوم قرار دارند.

در بخش انفرادی هم میرزا فؤاد از کشور هند با ۲۲.۴۰ خطا، یوشیاکی اویوا از کشور ژاپن با ۲۲.۷۰ خطا و الکس هواتیان نماینده کشور چین با ۲۷.۱۰ خطا در جایگاه‌های اول تا سوم قرار دارند.

با پایان رقابت‌های بخش پرش که فردا برگزار می گردد، تکلیف مدال آوران بخش‌های تیمی و انفرادی مسابقات سه روزه بازی‌های آسیایی مشخص خواهد شد.


بیشتر بخوانید:نماینده سوارکاری کشورمان از ادامه رقابت‌های آسیایی انصراف داد


انتهای پیام/

حذف مهدی ترابی ملی پوش سوارکاری از رقابت های آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار