دردومین روز هفته دولت استاندار مرکزی به منظور افتتاح چند طرح به کمیجان و فراهان سفر کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛آقازاده استاندار مرکزی به مناسبت هفته دولت در چهارمین سفر خود به شهرستان کمیجان ۴ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۳۳ میلیارد ریال در شهرستان کمیجان را افتتاح ویا کلنگ زنی کرد.

این طرح‌ها شامل کلنگ زنی ساختمان کلینیک ویژه بیمارستان امام علی (ع) در ۹۰۰ متر مربع در ۲ طبقه با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال، کلنگ زنی تفرجگاه قنات حسن آباد در فاز اول با هدف طرح گسترش فضا‌های گردشگری در شهرستان با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال، آبرسانی به روستای سمقاور با اعتبار ۶ میلیارد ریال شامل حفر چاه به عمق ۱۲۰ متر و لوله گذاری به طول ۶۰۰ متر و افتتاح بهسازی وآسفالت معابر روستای سمقاور با اعتبار ۲/۵ میلیارد ریال است.

اقازاده استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین در بدو ورود به شهرستان کمیجان با حضور در گلزار شهدا گمنام شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند همچنین با خانواده شهید احمد کریمی در روستای سمقاور دیدار داشتند و از صبر و استقامت انان تقدیر کردند.

آقازاده استاندار مرکزی از شهرستان کمیجان به فراهان  رفت تا در چهارمین سفر استاندار خود به این شهرستان چند طرح را افتتاح کند.

افتتاح چند طرح در خنجین

در شهرستان فرمهین مدرسه برکت شهید یوسفی خنجین در زمینی به مساحت هزارو ۹۸۶ متر مربع و زیربنای ۵۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال توسط بنیاد برکت و ۴ میلیارد ریال توسط دولت تامین و مورد بهره برداری قرار گرفت ونمایشگاه کارآفرینان و توانمندی‌های بانوان شهرستان فراهان افتتاح شد.

حضور در گلزار شهدای گمنام، دیدار مردمی خنجین، بازدید از روند بازسازی و مرمت حمام تاریخی خنجین، بازدید از روند ساخت ساختمان بخشداری، افتتاح مدرسه برکت شهید یوسفی خنجین، تقدیر از کارآفرینان برتر شهرستان فراهان و بازدید از کارگاه کارآفرینی بسته بندی سبزیجات فرمهین از دیگر برنامه‌های سفر استاندار مرکزی به شهر خنجین در هفته دولت بود.

آقازاده استاندار مرکزی در دیدار با مادر شهید سید محمد خلوصی موسوی در شهر خنجین، گفت: مادران شهدا همواره مورد احترام ویژه ملت هستند چرا که آنان با تقدیم ثمره‌های زندگیشان در راه اسلام، امنیت، عزت و اقتدار را به ما ارمغان بخشیدند.

آقازاده تاکید کرد: مسئولان و کارکنان دولت در تمام دستگاه‌های اجرایی باید خدمت و رسیدگی به مشکلات خانواده‌های شهدا را سرلوحه امور خود قرار دهند.

افتتاح چند طرح در ۲ شهرستان کمیجان و فراهان

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار