درمراسمی از زحمات سادات موسوی مدیر سابق حفاظت محیط زیست استان قدردانی و نیره پورملایی به عنوان مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست استاد یزد معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ درمراسمی  با حضور مسئولان از زحمات مدیر سابق حفاظت محیط زیست استان سیدحسین سادات موسوی قدردانی و نیره پورملایی به عنوان مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست استاد یزد معرفی شد.

ظهرابی معاون محیط زیست کشور استان یزد را از لحاظ تنوع زیستی در کشور حائز اهمیت دانست و گفت: علاوه بر مسائل توسعه رشد اقتصادی باید به مسائل محیط زیستی نیز توجه شود.

در این مراسم زینی وند معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار با اشاره به اهمیت ویژه محیط زیست گفت: در جهان محیط زیست  وضعیت مناسبی ندارد و باید اقامات لازم برای ریزگردها، خشکی تالاب‌ها، فرسایش خاک، طبیعت زدایی و استانداردسازی صنایع استان در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه مراسم سید حسین سادات موسوی مدیر سابق حفاظت محیط زیست استان یزد مشکلات به وجودآمده براساس سیاست گذاری نادرست را اجتماع صنایع در محیط زیست برشمرد و افزود: باتوجه به وظایف این سازمان، برای کاهش آلاینده ها  اقدامات لازم  انجام داده و برنامه هایی در راستای حفاظت از محیط زیست در دستور کار است.

سادات موسوی گفت: با مشارکت مردم و حمایت مسئولان  منطقه حفاظت شده مهریز شاهد افزاش تعداد آهو به ۱۵۰۰راس هستیم

انتهای پیام/ی

 معرفی مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.