اخبار ورزشی از المپیاد ورزشی، کاراته، تیراندازی با کمان و رزم را در روز شنبه سوم شهریور ماه در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛در بسته اخبار ورزشی امروز شنبه شاهد خبر‌هایی از آغاز المپیاد ورزشی کارمندان دولت، درخشش تیم تات در رقابت‌های کاراته کشور، مصاف کماندار آبیکی در بازی‌های آسیایی و بانوی قزوینی در رقابت‌های پنچاک سیلات آسیایی جاکارتا هستید.

سومین المپیاد ورزشی کارمندان دولت استان دهه اول شهریور آغاز می‌شود

افتتاحیه این رقابت‌ها فردا با حضور ۵۵ تیم از دستگاه‌های مختلف استان در سالن شهید بابایی برگزار می‌شود.

فوتسال، شنا، والیبال، تنیس روی میز، بدمینتون، داژبال، تیراندازی با تفنگ، درات، طناب کشی، آمادگی جسمانی و فوتبال روی میزی رشته‌هایی هستند که از ۱۰ شهریور ۱۲۰۰ ورزشکار مرد و زن در آن به رقابت می‌پردازند.

صعود تیم تات کا دانسفهان قزوین به مرحله دوم لیگ کاراته آینده سازان پسر کشور

در پایان هفته دوم این رقابت ها، تیم تات کا دانسفهان قزوین با ۲ پیروزی در صدر گروه سه ایستاد و به مرحله دوم لیگ آینده سازان صعود کرد.

هفته دوم این رقابت‌ها با حضور ۲۵ تیم در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد.

کماندار آبیکی فردا در بازی‌های آسیایی به میدان می‌رود

در ادامه رقابت‌های تیراندازی با کمان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸، اسماعیل عبادی کماندار آبیکی در ترکیب تیم ملی کامپوند، فردا در مرحله یک هشتم به مصاف حریفان می‌رود.

ملی پوشان کشورمان در این مرحله برابر تیم ملی بوتان قرار می‌گیرند و در صورت برد در مرحله یک چهارم با برنده تیم‌های مالزی و لائوس مصاف می‌کنند.

بانوی قزوینی فردا برای رسیدن به فینال بازی‌های آسیایی به میدان می‌رود

در ادامه مسابقات پنچاک سیلات تهمینه کربلایی صادقی بانوی ملی پوش قزوینی فردا برای رسیدن به بازی نهایی برابر ورزشکار ویتنام به میدان می‌رود.

کربلایی صادقی در وزن منهای ۶۵ برنزش قطعی شد.

دیدار‌های رده بندی و فینال مسابقات پنچاک سیلات فردا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.